| کد خبر: 246774 |

بهره برداری از چهارمین خط BRT اصفهان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: دومین خط شرقی - غربی اتوبوسرانی اصفهان به عنوان چهارمین خط BRT این کلان شهر بهره برداری می شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: دومین خط شرقی _ غربی اتوبوسرانی اصفهان به عنوان چهارمین خط BRT این کلان شهر بهره برداری می شود.

به گزارش تین نیوز، سیدعباس روحانی اظهار کرد: در شهر اصفهان خطوط ۲۶ و ۶۸ اتوبوسرانی فعال بود که به حداکثر ظرفیت خود رسیده بود، لذا با انجام مطالعات جامع و تصویب شورای ترافیک، چهارمین خط BRT با ادغام این دو خط برقرار می شود تا در میدان امام حسین (ع) تبادل سفر بین خطوط ۲۶ و ۶۸ به صورت پیاده انجام نشود.

وی با بیان اینکه ۱۲ خط BRT برای شهر اصفهان در نظر گرفته شده است که به تدریج اجرا می شود، افزود: دومین خط شرقی - غربی اتوبوسرانی اصفهان به عنوان چهارمین خط BRT این کلان شهر امروز ، چهارشنبه شانزدهم شهریورماه، به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: چهارمین خط BRT با ۱۶ اتوبوس چپ در به شهروندان سرویس دهی می کند و همزمان با بازگشایی مدارس، تعداد اتوبوس ها تا ۲۵ دستگاه افزایش پیدا می کند.

وی ادامه داد: مسیر چهارمین خط BRT از پایانه جی خیابان های هشت بهشت شرقی، هشت بهشت غربی، فرشادی، بلوار هشت بهشت، میدان امام حسین (ع)، شمس آبادی، شیخ بهایی، آتشگاه تا سه راه درچه است که برای ایجاد این مسیر تغییرات فیزیکی لازم انجام شده است.

روحانی گفت: با راه اندازی‬ خط اتوبوس تندرو از سه راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، اتصال شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر اصفهان به یکدیگر انجام‬ می شود و ارتباط مسافران درون استانی و برون شهری به مرکز شهر توسط خط تندرو و رونق پایانه مسافربری جی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه توسعه حمل ونقل ترکیبی و استفاده از ظرفیت موجود جهت خدمات دهی بهتر به مسافران و رانندگان از دیگر ویژگی های چهارمین خط BRT اصفهان است، خاطرنشان کرد: خط اتوبوس تندرو از سه راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق به طول ۱۸ کیلومتر به عنوان چهارمین خط BRT این کلان شهر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره برداری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.