| کد خبر: 243975 |

◄ افزودن 100 دستگاه اتوبوس و تاکسی به حمل و نقل شهری همدان

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: ۱۱ دستگاه اتوبوس و ۸۹ دستگاه تاکسی بازسازی شده به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری همدان اضافه شد.

تین نیوز

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: ۱۱ دستگاه اتوبوس و ۸۹ دستگاه تاکسی بازسازی شده به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری همدان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شهرداری همدان، محمدرضا بیاناتی با اعلام این مطلب افزود: شهرداری همدان برای اجرای این طرح و بازسازی اتوبوس‌ها ۹۲ میلیارد ریال و تاکسی‌ها ۱۶۶ میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری همدان با توجه به هزینه بالای خرید وسایل حمل و نقل جدید، بازسازی وسایل نقلیه عمومی گذشته در دستور کار قرار دارد و استان های همدان و اصفهان پایلوت اجرای این طرح در کشور شده اند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: اتوبوس‌های همدان سالانه ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و تاکسی‌ها پنج میلیون مسافر را جابجا می‌کنند که بر اساس برنامه ریزی‌ها ۴۰ درصد وسایل نقلیه عمومی همدان نیاز به بازسازی دارد.

وی اظهار داشت: هم اکنون جابجایی مسافر در شهر همدان از طریق سه هزار و ۴۳۷ تاکسی و ۲۱۷ اتوبوس درون شهری بخش خصوصی و شهرداری انجام می‌شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به اینکه در شهر همدان ۲۶ دستگاه اتوبوس با ۲۱ میلیارد تومان بازسازی شده و یا در دست بازسازی است، افزود: نوسازی هشت دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا پایان سال انجام و به ناوگان عمومی اضافه خواهد شد.

بیاناتی از شهروندان خواست از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از خودروهای شخصی خود کمتر استفاده کنند چرا که همین موضوع می‌تواند مشوق مدیریت شهری در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باشد.

هم اکنون ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.