| کد خبر: 243327 |

رفع مشکل بیمه تاکسیرانان ملایر

طی پیگیری های به عمل آمده و مذاکرات انجام شده با مسئولان سازمان تامین اجتماعی در خصوص بحث بیمه تاکسیرانان رانندگان درون شهری، جلسه ای با حضور معاون سازمان و کارشناس مسئول بیمه تامین اجتماعی تشکیل شد.

تین نیوز

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر از پیگیری و رفع مشکلات بیمه تاکسی رانان خبر داد و گفت: طی پیگیری های به عمل آمده و مذاکرات انجام شده با مسئولان سازمان تامین اجتماعی در خصوص بحث بیمه تاکسیرانان رانندگان درون شهری، جلسه ای با حضور معاون سازمان و کارشناس مسئول بیمه تامین اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد لطفی افزود: در این راستا مقرر شد با توجه به مجوز جایگزینی افراد، اقدامات اولیه برای بیمه شدن انجام پذیرد، همچنین مقرر شد سازمان لیست کلیه مالکان تاکسی و رانندگان واقعی و فعال را به سازمان تامین اجتماعی ارائه کند.

وی اظهارکرد: همچنین لیست رانندگان کمکی تاکسی که غیرفعال هستند به سازمان تامین اجتماعی برای بررسی بیشتر و مکاتبات و مذاکرات با استان ارائه می شود که در این صورت با هماهنگی سازمان حمل و نقل نسبت به قطع شدن بیمه این دست رانندگان کمکی که غیر فعال بوده و در صنوف دیگر مشغول هستند و توسط بازرسی سازمان تامین اجتماعی تایید نمی‌شوند، اقدام می شود.

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر ادامه داد: تاکسیرانان با در نظر گرفتن اولویت از سوی سازمان حمل و نقل برای بیمه شدن و جایگزین شدن به تامین اجتماعی معرفی می شوند.

لطفی در بخش دیگری بیان کرد: به تازگی نخستین دوره آموزشی حضوری با موضوع " قوانین تاکسیرانی و حمل و نقل" توسط اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در سالن سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور با حضور مدیران عامل سازمان‌های حمل ونقل و تاکسیرانی و کارشناسان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک کشور و رئیس اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور برگزار شد، اطلاعات خوبی تبادل شد و مشکلات سازمان ها هم مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.