| کد خبر: 242972 |

مشکل پرداخت کرایه الکترونیکی اتوبوس‌های شهری اراک رفع شد

مشکل پرداخت کرایه الکترونیکی (فراکارت) اتوبوس‌های شهری اراک رفع شده و دارندگان کارت‌های قبلی که شارژ در حساب کارت آنها باشد می‌توانند برای پرداخت کرایه از آن استفاده کنند.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: مشکل پرداخت کرایه الکترونیکی (فراکارت) اتوبوس‌های شهری اراک رفع شده و دارندگان کارت‌های قبلی که شارژ در حساب کارت آنها باشد می‌توانند برای پرداخت کرایه از آن استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا عزیزمحمدی افزود: مدت‌ها بود که سیستم فراکارت اتوبوس‌های شهری اراک به دلیل مشکلات حقوقی با پیمانکار قبلی غیرفعال شده بود که تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این مهم گره‌گشایی شود.

وی بیان کرد: بحث شارژ مجدد فراکارت‌ها نیز با جدیت در دستور کار است و در مرحله نقطه یابی توسط پیمانکار است که به زودی انجام می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ادامه داد: پیش بینی شده باجه‌های شارژ فراکارت‌های اتوبوس شهری اراک در ۱۰۰ نقطه ایجاد شود.

وی اظهار داشت: نرخ کرایه خطوط با مسافت زیر ۱۸ کیلومتر با پرداخت الکترونیکی (فراکارت) ۹۰۰ تومان و نرخ نقدی یک هزار تومان و در خطوط با مسافت بالای ۱۸ کیلومتر یک هزار و ۱۰۰ تومان و به صورت نقدی یک هزار و ۴۰۰ تومان است.

روزانه ۸۰ دستگاه اتوبوس در ۴۵ خط به مردم کلانشهر اراک خدمات رسانی می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.