| کد خبر: 237280 |

درجه ۱۴ شهرداری در کشور ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه ۱۴ شهرداری از جمله باقرشهر، گناباد، هشتپر، آق قلا، بندر خمیر و حمیدیه و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد.

تین نیوز

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه ۱۴ شهرداری از جمله باقرشهر، گناباد، هشتپر، آق قلا، بندر خمیر و حمیدیه و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسین رجب صلاحی افزود: درجات جدید شهرداری ها پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی، درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها تعیین و از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند.

وی گفت: در استان تهران درجه شهرداری باقرشهر، در استان خراسان رضوی درجه شهرداری گناباد و در استان گیلان درجه شهرداری هشتپر به ۸ ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: در استان گلستان درجه شهرداری آق قلا، در استان هرمزگان درجه شهرداری بندرخمیر و در استان خوزستان درجه شهرداری حمیدیه به ۷ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان اصفهان درجه شهرداری پیربکران به ۶ و همچنین در استان اصفهان درجه شهرداری های وزوان و کمشجه، در استان همدان درجه شهرداری ازندریان و در استان زنجان درجه شهرداری سجاس به ۵ ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: در استان خوزستان درجه شهرداری چوئبده، در استان آذربایجان شرقی درجه شهرداری خواجه و در استان کرمان درجه شهرداری کیانشهر به ۴ ارتقاء یافت.

به گفته رجب صلاحی، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود.

 با راه‌اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، از این پس شهرداری ها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در این سامانه، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه می شوند و به مکاتباتی در زمینه درجه بندی شهرداری ها پاسخ داده می شود که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلاً از طریق این سامانه انجام شده و شهرداری کد رهگیری دریافت کرده باشد.

 اکنون در کشور ۱۳۹۵ شهر، ۴۵۷ شهرستان، ۱۱۲۶ بخش و ۳۹هزار و ۷۱۳روستا داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.