| کد خبر: 235001 |

مساله ترافیک در دنیا حل شده است

نخستین نشست رئیس و اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با معاون و مدیران ارشد حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

تین نیوز

نخستین نشست رئیس و اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با معاون و مدیران ارشد حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و اعضای کمیسیون در جریان برنامه‌های پیش رو و چالش‌های مربوطه قرار گرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  مهر، سید جعفر تشکری هاشمی در این نشست با بیان اینکه مساله ترافیک در دنیا حل شده است، اما این موضوع همچنان برای ما تهدید محسوب می‌شود گفت: لازم است با اجرای طرح‌های نوآورانه گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ادامه داد: در حوزه حمل و نقل نیازمند تدوین راهبردها هستیم و در ادامه با عملیاتی کردن برنامه‌ها فرصت را برای مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری فراهم کنیم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در خانواده حمل و نقل اظهار داشت: خوشبختانه امروز هم همانند گذشته، رویکردها بر پایه همدلی و همکاری است و با این رویکرد باید بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

تشکری هاشمی با اعلام اینکه از هفته آینده جلسات تخصصی در کمیسیون حمل و نقل بصورت منظم و مستمر برگزارخواهد شد، تصریح کرد: باید با تعیین اولویت‌های کاری بتوانیم از مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری استفاده کنیم تا پروژه‌های ما برای بخش خصوصی مولد و برای شهرداری مقرون به صرفه باشد.

در ادامه حجت الاسلام آقا میری نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: نباید نگاه سیاسی بر نگاه تخصصی غلبه کند، چراکه انجام کارها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. باید توانمندی افراد را براساس معیارهای فنی سنجید و با تکیه بر توانمندسازی داخلی، از ظرفیت‌های بیرونی هم بهره برد.

علی اصغر قائمی، دیگر عضو کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز با تاکید بر اهمیت مدیریت هوشمند در ترافیک و لزوم همه جانبه کنترل ترافیک خاطر نشان کرد: مباحث تخصصی این حوزه بصورت دقیق در قالب تشکیل جلسات بررسی خواهد شد و مسائل را برای حل چالش‌ها دنبال خواهیم کرد.

بر پایه این گزارش، در این جلسه گزارشی از فرایند واکسیناسیون کارکنان حوزه حمل و نقل از جمله رانندگان تاکسی، راهبران حمل و نقل، رانندگان اتوبوس و کارکنان این حوزه ارائه شد.

همچنین گزارشی نیز در خصوص نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و تأمین منابع مالی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حمل و نقلی ارائه شد.

در ادامه این نشست، مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط از جمله مترو، شرکت بهره‌برداری مترو، شرکت کنترل ترافیک، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، دیدگاه‌ها و گزارش‌های حوزه کاری خود را درباره چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو بیان کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    احتمالا ایشان در دوران قرنطینه های کرونایی نبض ترافیک در سایر نقاط دنیا را لمس کرده اند.
    بطورکلی ترافیک در بمبئی، توکیو، داکا، لس آنجلس، دبی و صدها شهر بزرگ دنیا معضل بشریت است و کسی جز ایشان اعتقاد به حل آن ندارد.