| کد خبر: 234971 |

◄ آخرین وضعیت فعالیت پایانه‌های مسافربری تبریز

با توجه به اوج‌گیری دوباره‌ی این ویروس، تعداد مسافران طی ماه جاری نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است اما نسبت به روزهای اولیه پاندمی، افزایش ۵۰ درصدی را مشاهده می‌کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پایانه‌های مسافربری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی در روزهای وضعیت قرمز همه‌گیری ویروس کرونا در شهر، روزانه در خدمت همشهریان هستند تا مسافران را بدون کوچک‌ترین نگرانی به اقصی نقاط کشور انتقال دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین عادلی سعدآباد در خصوص کاهش و یا افزایش تعداد مسافر از پایانه‌های تبریز نسبت به دوران قبل از ویروس کرونا اظهار کرد: تعداد حضور مسافران در پایانه‌ها، بعد از همه‌گیری کرونا، بستگی به وضعیت شهر دارد و با توجه به اوج‌گیری دوباره‌ی این ویروس، تعداد مسافران طی ماه جاری نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است اما نسبت به روزهای اولیه پاندمی، افزایش ۵۰ درصدی را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از کرونا تعداد جابجایی مسافر روزانه بین ۱۲ الی ۱۶ هزار نفر بود، ادامه داد: در اوایل همه‌گیری، شاهد کاهش ۸۰ درصدی مسافر از پایانه‌ها بودیم اما به تدریج این رقم کاهش یافت و طی ماه گذشته ۶ هزار نفر با ۶۶۶ دستگاه مسافر جابجا شدند اما مجددا با قرار گرفتن تبریز در وضعیت قرمز، این رقم به پنج هزار نفر با ۵۸۰ دستگاه کاهش یافت.

عادلی گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، عملیات سمپاشی به‌طور مستمر هر هشت ساعت یکبار توسط نیروهای خدوم پایانه‌ها انجام می‌شود تا مسافران بتوانند سلامتی خود را در بالاترین سطح حفظ کنند. علاوه بر سمپاشی، فاصله‌گذاری فیزیکی در داخل اتوبوس رعایت شده و به‌جای بسته‌های تغذیه، ماسک و آب معدنی برای مسافران در حین مسافرت توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اظهار افزود: این اقدامات تا آخرین لحظه ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد. به گفته عادلی، بیشترین مسافر از پایانه‌های تبریز به خارج از استان به مقصد تهران و داخل استان به مقصد اهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.