| کد خبر: 171706 |

مدیر آب سازمان پارک‌های تبریز خبر داد:

◄ کاهش ۷۰‌درصدی هدر رفت آب در محل ایستگاه‌های مترو تبریز

مدیر آب سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از کاهش ۷۰ درصدی هدر رفت آب در سازه‌های عمرانی مثل محل حفاری ایستگاه‌های مترو توسط این سازمان خبر داد.

تین نیوز

 مدیر آب سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز، گفت: مشکل هدر رفت آب در محل ایستگاه‌های مترو یکی از چالش‌های ما محسوب می‌شد که در صدد رفع آن برآمدیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی علمی افزود: بدین ترتیب از طریق ایجاد علمک و اتصال آن به شبکه آب خام تبریز تا ۷۰‌درصد از میزان هدر رفت آب در این بخش‌ها جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: در راستای ساماندهی آب‌های سطحی و جلوگیری از هدر رفت آب در ایستگاه‌های مترو تا امروز چندین جلسه با حضور کارشناسان مترو و معاونت‌های خدمات شهری مناطق و مسئولان فضای سبز با کارشناسان سازمان پارک‌ها برگزارشده است.

مدیر آب سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط این بخش، اظهار داشت: اجرای علمک بارگیری از طریق ایستگاه مترو واقع در میدان ماشین‌سازی قراملک، اجرای علمک بارگیری از طریق ایستگاه مترو واقع در اول خانه‌سازی، ایجاد علمک در ایستگاه مترو تقاطع دامپزشکی و آخونی از این جمله به شمار می‌رود.

علمی یادآور شد: همچنین ایجاد علمک برای بارگیری از ایستگاه مترو لاله با همکاری شهرداری منطقه سه تبریز از دیگر این موارد به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.