| کد خبر: 226682 |

۴۰ هزار دستگاه تاکسی سال آینده نوسازی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اعلام کرد: ۱۹۲ هزار دستگاه تاکسی در کشور فرسوده است که در سال آینده ۴۰ هزار دستگاه در سراسر کشور نوسازی کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اعلام کرد: ۱۹۲ هزار دستگاه تاکسی در کشور فرسوده است که در سال آینده ۴۰ هزار دستگاه در سراسر کشور نوسازی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مرتضی ضامنی روز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس، در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به مشکلاتی که در حوزه نوسازی تاکسی‌ها نظیر تغییر قیمت‌های فصلی، وجود داشت، موفق شدیم که طرح نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور را برنامه ریزی کنیم که هشت هزار دستگاه تحویل متقاضیان شده و ۲ هزار دستگاه دیگر باقی مانده که تا پایان امسال، تحویل داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: امید است این فرآیند در سال آینده با عدد بالاتری ادامه پیدا کند تا انباشتی که در حوزه تاکسی‌های فرسوده وجود دارد، کاهش یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده  از ابتدای سال ۹۵ نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۵ هزار دستگاه تاکسی در سطح کشور نوسازی شده اما تعداد ناوگان فرسوده بسیار بالاست که باید حتما برنامه ریزی بهتری با همکاری و مشارکت سازمان‌هایی نظیر بانک‌ها و شرکت‌های خودروسازی صورت گیرد.

به گفته وی، برنامه ما برای سال آینده نوسازی ۴۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده است که درحال مذاکره با شرکت ایران خودرو هستیم تا بتوان از ظرفیت این شرکت استفاده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.