| کد خبر: 226445 |

۴۰ دستگاه اتوبوس به خط بی.آر.تی راه آهن-تجریش اضافه شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: این شرکت به منظور کاهش ازدحام مسافر در اتوبوس‌ها و رفاه حال شهروندان، از دی ماه حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به خط ۷ بی.آر.تی اضافه کرده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: این شرکت به منظور کاهش ازدحام مسافر در اتوبوس‌ها و رفاه حال شهروندان، از دی ماه حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به خط ۷ بی.آر.تی اضافه کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت اتوبوس رانی تهران، محمود ترفع درباره وضعیت خط ۷ اتوبوس‌های تندرو (راه آهن-تجریش)، توضیح داد: وضعیت خط ۷ نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بهبود یافته است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس دو کابین، تک کابین و مینی بوس طی ۴۰ روز گذشته به تدریج به این خط اضافه شده است، البته اتوبوس‌های تک کابین و مینی بوس‌ها در ساعات اوج ترافیک سرویس دهی در این خط می‌کنند اما اتوبوس‌های دو کابین در همه ساعات هستند.

وی ضمن اشاره به بازدید از خط ۷ گفت: یکی از دلایلی که سبب شد شنبه از این خط بازدید داشته باشم، تماس تلفنی دو مسافر مبنی بر تشکر و قدردانی از بهبود وضعیت خط ۷ اتوبوس‌های تندرو بود.

ترفع افزود: زمانی‌که ۴۰ دستگاه اتوبوس به خط شلوغی نظیر خط راه آهن-تجریش اضافه می‌شود، وضعیت سرویس دهی خط تغییر می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن اشاره به گزارشات و مشاهدات عینی از خط ۷ پس از ورود اتوبوس و مینی بوس‌های جدید، گفت: حجم مسافران در ساعات اوج افزایش می‌یابد اما اضافه شدن این اتوبوس و مینی بوس‌ها سبب شده تا مسافران در داخل اتوبوس‌ها به صورت فشرده نایستند.

براین اساس ۱۹ دی ۱۳۹۹، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز به کار ناوگان ویژه زنان شامل ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید اختصاصی برای زنان در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو در امتداد خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان یکی از دو خط پُرمسافر و پُرتردد اتوبوسرانی تهران خبر داد.

علاوه براین، ۱۰ دستگاه مینی‌بوس جدید نیز در این خط پیش‌بینی شد تا نسبت به جابه‌جایی اختصاصی زنان یا مردان با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.