| کد خبر: 224150 |

خبرخوش برای تاکسیران پایتخت

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به مهمترین مطالبه تاکسیرانان گفت: تبدیل وضعیت بیمه رانندگان تاکسی کلیدخورد.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به مهمترین مطالبه تاکسیرانان گفت: تبدیل وضعیت بیمه رانندگان تاکسی کلیدخورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد روشنی، درباره بیمه تاکسیرانان شهر تهران اظهارداشت: حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون بیمه نبوده اند که این موضوع مورد توجه قرار گرفته و از آنجایی که مهم ترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است وامیدواریم باهماهنگی وهمکاری های خوب بین بخشی بعمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل نماییم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی  ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایرتاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

وی به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران های اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوندکه ازمجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

روشنی خاطرنشان کرد: جزییات این اقدام متعاقبا ازطریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز  رسانیده میشود ونیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آنها درحال حاضرنیست.

وی  با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.