| کد خبر: 223689 |

تسهیلات معاینه فنی برای تاکسی ها

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی در همه مراکز به مناسبت روز حمل و نقل رایگان است.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی در همه مراکز به مناسبت روز حمل و نقل رایگان است.

به گزارش تین نیوز، حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برنامه های ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در روز حمل و نقل اظهارداشت: به مناسبت روز حمل و نقل در 26 آذر جهت نکوداشت و تکریم از ناوگان حمل و نقل شهری با مشارکت سازمان تاکسیرانی هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی در همه مراکز معاینه فنی شهر تهران رایگان خواهد بود.

وی افزود: همچنین یک خط معاینه فنی در مراکز الغدیر، شقایق و چمران به این خودروها برای پذیرش خارج از نوبت اختصاص خواهد یافت و به صورت نمادین از رانندگان وسایل نقلیه سنگین درون و برون شهری به عنوان نمایندگان جامعه حمل و نقل کشور که در آن روز به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین پایانه غرب مراجعه کنند تقدیر می شود.

 مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد: به این مناسبت جهت تسهیل در ارائه خدمات، همه مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین افزایش ساعت کاری خواهند داشت که متعاقبا در سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir اعلام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.