| کد خبر: 217742 |

آغاز گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس برای برخورد با تخلف مسافربرهای غیرمجاز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از آغاز گشت های مشترک سازمان تاکسیرانی با پلیس راهور برای برخورد با تخلف های مسافربرهای غیرمجاز در پایتخت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از آغاز گشت های مشترک سازمان تاکسیرانی با پلیس راهور برای برخورد با تخلف های مسافربرهای غیرمجاز در پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در مورد گشت مشترک شهرداری و پلیس راهور اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی از فعالیت مسافربرهای شخصی و همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی رانندگان مسافربرهای شخصی به پلیس راهور که متولی ساماندهی تردد این مسافربرهای شخصی است، جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی با بیان این‌که پلیس راهور نیز از نحوه‌ی فعالیت این مسافربرها در برخی خطوط گلایه داشت و عنوان کرده بودند که تجمع آنها بعضا برای سوار کردن مسافران سبب افزایش ترافیک و حتی قفل شدن برخی معابر می‌شود، گفت: این در حالی بود که بعضا رانندگان تاکسی نیز در برخی پایانه‌ها و ایستگاه‌ها از توقف مسافربرهای شخصی که بعضا به صورت گروهی فعالیت می‌کردند گلایه داشتند و به ما اعلام کردند که حتی به رانندگان تاکسی اجازه توقف و فعالیت در برخی مسیرها را نمی‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با تاکید بر این‌که براساس قانون، خودروهای شخصی برای حمل مسافر غیرمجاز شناخته شده و فعالیت آنها ممنوع است، تصریح کرد: در همین راستا طرح برخورد با مسافربرهای شخصی با همکاری پلیس راهور آغاز شده و مأمور پلیس در خودروهای گشت سازمان تاکسیرانی مستقر شده و با همراهی عوامل نظارت میدانی ما در پایانه‌ها و سطح شهر اقدام به گشت‌زنی می‌کنند.

قنادان افزود: این طرح با همراهی پلیس راهور ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.