| کد خبر: 207934 |

شهریه سرویس مدارس باید کامل پرداخت شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شهریه سرویس مدارس باید توسط والدین کامل پرداخت شود و سرویس‌دهی رانندگان هم پس از تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا ادامه می‌یابد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شهریه سرویس مدارس باید توسط والدین کامل پرداخت شود و سرویس‌دهی رانندگان هم پس از تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا ادامه می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تعطیلی مدارس خانواده‌ها موظف هستند شهریه سرویس مدارس را به طور کامل بپردازند؟ اظهار داشت: تعیین تکلیف نهایی در این زمینه بر عهده وزارت آموزش و پرورش است البته بر اساس آخرین نتایج جلسه کارگروه ماده 18 که نماینده سازمان تاکسیرانی نیز حضور داشت این موضوع مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: براساس نتایج این جلسه اعلام شد از آنجایی که پیمانکاران ملزم هستند حق‌الزحمه سرویس مدارس فعال را به صورت کامل بپردازند بر همین اساس باید همه پرداختی‌ها توسط خانواده‌ها یا والدین دانش‌آموزان انجام شود و این موضوع طبق روال هر ساله انجام گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه بنا به اعلام آموزش و پرورش احتمالاً به ازای هفته‌های تعطیل مدارس به روزهای تحصیلی دانش‌آموزان پس از پایان کرونا افزوده خواهد شد، گفت:‌ آن زمان نباید وجه مازادی از سوی والدین پرداخت شود ولی پیمانکاران اکنون موظفند مبالغی را که از والدین دریافت می‌کنند به صورت کامل به رانندگان بپردازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.