| کد خبر: 201471 |

مهارت آموزی «نحوه ارتباط با توان یابان» به تاکسیرانان پایتخت

معاون فرهنگی و آموزش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح مهارت آموزی «نحوه تعامل و ارتباط با توان یابان» به تاکسیرانان تهرانی خبر داد. مهارت آموزی «نحوه ارتباط با توان یابان» به تاکسیرانان پایتخت 1398/9/19 15:23:0|print

تین نیوز

معاون فرهنگی و آموزش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح مهارت آموزی «نحوه تعامل و ارتباط با توان یابان» به تاکسیرانان تهرانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مهدی محمود اقدم با بیان این خبر گفت: توانیابان نیز همچون دیگر اقشار جامعه از حمل و نقل عمومی شهر استفاده می کنند و برای ارتقای کیفی خدماتی که به آنها ارائه می شود، دوره های ویژه کسب مهارت نحوه تعامل و ارتباط با این افراد برای تاکسیرانان به اجرا درآمده است.

محمود اقدم با اشاره به اینکه تاکسیرانان در این طرح با تکنیک های عملی همیاری با شهروندان دارای معلولیت آشنا می شوند، افزود: این دوره مهارت آموزی با هدف آگاه سازی و آشنایی تاکسیرانان با مبانی حقوقی شهروندی افراد دارای شرایط جسمانی مختلف و معلولیت در مناطق 22 گانه تاکسیرانی تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آشنایی با معلولیت و پیامدهای روحی و جسمی آن، آشنایی با مبانی حقوق شهروندی، آشنایی با ویژگی های روان شناختی گروه های مختلف معلولیتی، شناخت الزامات و استانداردهای خدمت رسانی و ایمن سازی وسایل نقلیه برای توان یابان از جمله مطالبی است که در این کارگاه آموزشی به صورت تئوری و عملی به آنها ارائه می شود.

محمود اقدم افزود: اساتید این کارگاه ها از نیروهای سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت استفاده شده است تا موارد عنوان شده منطبق بر نیازهای واقعی توان یابان ارائه شود.

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران این طرح را از مجموعه ویژه برنامه های هفته جهانی معلولان برشمرد که با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.