| کد خبر: 196717 |

براساس تصیم کمیسیون حمل بار در تهران صورت گرفت؛

◄ تشکیل کارگروه ساماندهی حمل‌بار در تهران

کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به منظور بحث در خصوص حمل و نقل بار، تشکیل کارگروه حمل بار و نقش مدیریت شهری در این‌باره نشست ویژه‌ای تشکیل داد.

تین نیوز

کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به منظور بحث در خصوص حمل و نقل بار، تشکیل کارگروه حمل بار و نقش مدیریت شهری در این‌باره نشست ویژه‌ای تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در این جلسه که با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، مسئولان اتحادیه‌ و انجمن‌های صنفی و نمایندگانی از پلیس راهور حضور داشتند به مسائل مختلف بخش حمل بار شهری پرداخته شد.

محمد علیخانی در تشریح دستاوردهای این کمیسیون ضمن اشاره به ضرورت ساماندهی فعالیت وانت‌بارها تهران با همراهی بخش‌های مختلف مسئول، اظهارکرد: این جلسه به درخواست اصناف حمل بار در تهران برگزار شد که هدف آن نیز، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط برای اجرای قانون ساماندهی حمل بار درون‌شهری عنوان شده است.

وی در ادامه با مطرح ساختن این موضوع که اجرایی شدن این ساماندهی نیز به بحث گذاشته شد، افزود: نماینده شهرداری در این جلسه گزارشی مبنی بر چگونگی اجرای ساماندهی حمل و نقل بار ارائه کرد و روسای اصناف نیز نقطه نظرات خود را درباره آن اظهار کردند.

عضو شورای شهر تهران با برشمردن برخی اختلاف نظرات که در این کمیسیون مطرح شد، تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی حمل بار در تهران به‌رغم مصوب شدن آن در سال‌های گذشته، به تازگی وارد مرحله جدید خود شده که با جدیت شهرداری پیگیری می‌شود و طبیعی است که با شروع به اجرای هر طرح یا قانونی، مشکلات جدیدی نیز هویدا شود که بایددر صدد رفع آن‌ها بود.

علیخانی ایجاد هماهنگی بیش‌تر بین شهرداری و اصناف را از اهداف مهم  تشکیل کمیسیون حمل بار و نقش مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: کارگروهی نیز به این منظور تشکیل خواهد شد که در آن کار کارشناسی بیش‌تری به منظور اجرای طرح ساماندهی صورت می‌گیرد تا مشکلات در این بخش با سرعت بیش‌تری از سر راه کنار گذاشته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.