| کد خبر: 195235 |

◄ معرفی بهترین باربری در غرب تهران

امروزه بسیاری از خانواده‌ها و یا مدیران برخی از مشاغل (از قبیل فروشگاه‌ها، موسسات، ادارات، شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ) به‌دلایل متعددی ناچار به اسباب‌کشی و جابه‌جایی محل زندگی و یا محل اشتغال خود هستند.

تین نیوز

امروزه بسیاری از خانواده‌ها و یا مدیران برخی از مشاغل (از قبیل فروشگاه‌ها، موسسات، ادارات، شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ) به دلایل متعددی ناچار به اسباب‌کشی و جابه‌جایی محل زندگی و یا محل اشتغال خود هستند.

به گزارش تین نیوز، این مسئله موجب شده تا بسیاری از این افراد هر چند سال یک‌بار مکان زندگی و یا کسب و کار خود را عوض کنند، هر چند که ممکن است در مواردی محل جدید فاصله نسبتا کمی با محل اولیه داشته باشد.

به همین جهت امروزه بسیاری از مردم اقدام به اسباب‌کشی می‌کنند. اما از آن‌جایی که اثاث‌کشی و حمل و نقل وسایل و لوازم خانگی و یا اداری نیازمند داشتن مهارت و توانایی‌های مختلف در این زمینه و هم‌چنین در اختیار داشتن امکانات و لوازم مناسب جهت بسته‌بندی اثاثیه برای اسباب‌کشی است، این روزها برخلاف دوران قدیم، اسباب‌کشی کاری است بسیار تخصصی و پیچیده و دیگر نمی‌توان در بیش‌تر مواقع این کار را به‌صورت شخصی انجام داد. به‌همین جهت توصیه می‌شود که قبل از اقدام به اثاث کشی، حتما جهت رزرو خدمات اسباب کشی و باربری اقدام کنید.

خدمات باربری:

شرکت‌های فعال در زمینه خدمات باربری تهران، شرکت‌هایی هستند که خدمات اسباب‌کشی (شامل بسته‌بندی و حمل بار) به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این به این معنی است که چنان‌چه فردی در تهران قصد داشته باشد که اسباب‌کشی منزل و یا محل کار خود را انجام دهد، می‌تواند با چنین شرکت‌هایی تماس بگیرد. همان‌طور که می‌دانید کارگران این شرکت‌ها، اقدام به بسته‌بندی و سپس حمل و نقل اثاثیه مشتریان می‌کنند و سپس وسایل بسته‌بندی شده را با استفاده از خودروهای باربری (مانند کامیون، کامیونت و یا وانت‌بار) به مقصد حمل می‌کنند.

معمولا فرقی هم نمی‌کند که مبداء کدام منطقه در تهران است و مقصد کجاست. چه بسا که فردی یا خانواده‌ای قصد اسباب‌کشی از تهران به شهرستان را داشته باشند. در چنین مواردی نیز شرکت‌های معتبر خدمات باربری تهران، کلیه اقدامات لازم را جهت اسباب‌کشی شما انجام می‌دهند و تا مقصد با شما همراه خواهند بود.

2

البته امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات اتوبار و باربری تهران، دارای شعب مختلفی در این شهر هستند و شما جهت رزرو خدمات اسباب‌کشی، باید با همان شعبه مورد نظر تماس بگیرید. برای مثال اگر می‌خواهید از خدمات یکی از شرکت‌های معروف و معتبر جهت اسباب‌کشی در تجریش، زعفرانیه و یا الهیه تهران استفاده کنید، باید با شعبه باربری و اتوبار شمال تهران این شرکت‌ها تماس بگیرید.

(به این نکته نیز توجه داشته باشید که "باربری" یک اصطلاح کلی است و منظور از شرکت باربری می‌تواند خدمات باربری زمینی، دریایی و یا هوایی باشد. اما منظور از "شرکت اتوبار" شرکت‌های باربری زمینی و در واقع همان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اسباب‌کشی و حمل بار است)

در یک جمع‌بندی کلی می‌توان خدمات شرکت‌های اتوبار و باربری تهران را به‌صورت زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • اعزام کارگر (حتی کارگر خالی در صورت نیاز مشتریان)
  • خدمات بسته‌بندی اثاثیه
  • ارسال بار با استفاده از خودروهای حمل بار

البته ناگفته نماند که برخی از این شرکت‌ها نه تنها جهت اسباب‌کشی در داخل تهران بلکه حتی جهت خدمات فریت‌بار (جهت بسته‌بندی و ارسال بار به خارج از کشور به‌صورت هوایی) نیز خدمات مورد نیاز مسافران را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

1

اسباب کشی در غرب تهران:

مناطق غرب تهران همواره در طول دهه‌های گذشته گسترش پیدا کرده و بسیاری از مناطقی که تا چند دهه پیش باغ یا زمین‌های خالی بودند، امروزه تبدیل به کوچه و خیابان‌های پر رفت و آمد در مناطق غرب تهران شده‌اند. شهرک‌ها و محله‌های مختلفی در طول چند دهه گذشته در غرب تهران تاسیس و به مرور بسیاری از مردم به این مناطق کوچ کرده‌اند و متعاقبا مراکز اداری، تجاری، تفریحی، آموزشی و فرهنگی مختلفی نیز به مرور در این مناطق تاسیس شده است.

 به‌همین جهت هنوز هم باربری در غرب تهران اهمیت زیادی دارد چرا که هر ساله تعداد قابل توجهی از اسباب‌کشی‌هایی که در تهران صورت می‌گیرد، مربوط به این مناطق است. به همین جهت بسیاری از شرکت‌های معتبر خدمات اسباب‌کشی، در غرب تهران شعبه‌ای تاسیس کرده‌اند تا از این طریق بهتر بتوانند به مشتریان خود خدمات مربوطه را ارائه دهند.

لذا توصیه ما این است که پیش از رزرو خدمات باربری در تهران، حتما در مورد کیفیت بسته‌بندی و هم‌چنین خودروهای باربری مورد استفاده آن شرکت تحقیق کنید و در صورتی که در مناطق غرب تهران سکونت و یا فعالیت دارید، جهت اثاث‌کشی ترجیحا با شرکت‌های فعال در این مناطق و یا دارای شعبه اتوبار و باربری غرب تهران تماس بگیرید.

طبق تحقیقاتی که همکاران ما به عمل آورده‌اند یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های خدمات باربری غرب تهران، شرکت اتوبار تهران تیک‌بار است که با داشتن پرسنل حرفه‌ای، امکانات و لوازم مناسب جهت بسته‌بندی اثاثیه، فریت‌بار و خدماتی از این قبیل و هم‌چنین داشتن شعب مختلف در مناطق مختلف تهران، در طول سال‌های گذشته توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر تهران ارائه کند.

تماس با شرکت باربری تیک بار:

آدرس: سعادت آباد - بلوار فرهنگ - خیابان چهارم غربی - شماره23

شماره تماس:

(شعبه مرکزی) : 22116910 210

(شعبه باربری غرب تهران) : 44617724 210

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.