| کد خبر: 188789 |

◄ تعرفه طرح ترافیک 98 از روز 17 فروردین امسال اعمال شده است

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ‌های ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح زوج و فرد از ابتدای تیرماه سال جاری با عنوان طرح «رینگ دوم ترافیک» یا کاهش آلودگی هوا خبر داد.

تین نیوز

 مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ‌های ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح زوج و فرد از ابتدای تیرماه سال جاری با عنوان طرح  «رینگ دوم ترافیک» یا کاهش آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، براساس اعلام عمار سعیدیان‌فر، طبق تصمیم شورای ترافیک تهران از اول تیرماه طرح رینگ دوم ترافیک در روزهای عادی از ساعت 6:30 تا 19 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 6:30 تا 13 در محدوده سابق زوج و فرد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، تمامی خودروها پلاک تهران در هر فصل می‌توانند 20 روز به محدوده این طرح به صورت رایگان وارد شوند و اگر بیش از این تعداد وارد شوند صاحبان باید عوارض ورود به محدوده را براساس جدول اعلامی بپردازند. بنابراین این خودروها با مراجعه به سایت تهران من به نشانی my.tehran.ir باید عوارض ورود به این محدوده را بپردازند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک در اشاره به این مهم که  ثبت‌نام از ساکنان محدوده‌ی زوج یا فرد از 14اردیبهشت ماه در سامانه‌ی «تهران من» آغاز شده، گفت: متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در سامانه‌ی تهران من، مدارک مالکیت یا اجاره‌نامه و قبوض پرداخت شده عوارض نوسازی و پسماند خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کنند تا آن‌ها بتوانند از تخفیف 50 درصدی ساکنان این محدوده استفاده کنند.

سعیدیان‌فر با بیان این مطلب که، ساکنان محدوده زوج و فرد سابق از تخفیفات 50 درصدی در اجرای این طرح بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: ساکنان محدوده‌ طرح زوج یا فرددر نظر داشته باشند که تخفیف 50 درصدی هم‌زمان با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا یعنی از تیرماه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد و تعرفه آن نصف طرح ترافیک محاسبه می‌شود و شهروندان می‌توانند در هر فصل 20 روز به این مناطق رایگان تردد کنند.

وی با بیان این نکته که طرح ترافیک روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 6:30 تا 19 اجرا و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی هیچ یک از طرح های ترافیکی پایتخت اجرا نمی‌شود، ابراز داشت: طرح کنترل آلودگی هوا برخلاف طرح ترافیک اصلی در روزهای پنج‌شنبه نیز به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
 مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ‌های ترافیک شهرداری تهران، به این نکته نیز اشاره داشت که،  تعرفه طرح ترافیک 98 از روز 17 فروردین امسال اعمال شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.