| کد خبر: 187214 |

◄ بیش از 600 هزارسفر با اتوبوس برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب ثبت شد

طبق تراکنش سیستم کارت بلیت در خطوط عبوری، خط پنج تندرو، خط گردشی آن محدوده و سه خط راه‌اندازی شده مختص نمایشگاه از مبدا مصلی به‌طور میانگین روزانه تعداد 68 هزار نفرسفر و در مجموع بالغ بر 612 هزار سفر با ناوگان این شرکت، انجام شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در خصوص میزان بازدید از نمایشگاه کتاب با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد تا پایان روز جمعه 13/02/98 ، گفت :تاکنون بالغ بر 612 هزار نفرسفر جهت عزیمت به نمایشگاه کتاب از اتوبوس‌های این شرکت استفاده کردند.

به گزارش تین‌‍‌نیوز، پیمان سنندجی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: طبق تراکنش سیستم کارت بلیت در خطوط عبوری، خط پنج تندرو، خط گردشی آن محدوده و سه خط راه‌اندازی شده مختص نمایشگاه از مبدا مصلی به‌طور میانگین روزانه تعداد 68 هزار نفرسفر و در مجموع بالغ بر 612 هزار سفر با ناوگان این شرکت، انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: سرویس رسانی خطوط  شرکت واحد اتوبوسرانی، بطور مستقیم از طریق خط 5 سامانه اتوبوس‌های تندرو 14 خط عبوری و فیدر یک  خط گردشی  و هم‌چنین 3 خط اختصاصی از مبداء نمایشگاه بوده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مهمانان روبه‌رو شده است.

سنندجی خاطرنشان کرد: جهت سهولت تردد جانبازان و معلولین گرامی نیز سامانه حمل‌ونقل این عزیزان در شرکت واحد، به‌طور متوسط روزانه 116 سرویس برای مشترکین ، بازدیدکنندگان موردی و هم‌چنین متقاضیان سازمانی اعزام کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.