| کد خبر: 165561 |

◄ استفاده از ظرفیت پارکینگ بیهقی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب

مدیرعامل پایانه بیهقی از ظرفیت سازی پارکینگ به منظور استفاده کنندگان شهرستانی بازدیدکننده از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل پایانه بیهقی از ظرفیت سازی پارکینگ به منظور استفاده بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، قاسم نجاری با اشاره به این نکته که بنر و تراکت‌های اطلاع‌رسانی از میدان آرژانتین تا داخل پایانه بیهقی نصب شده است، اظهار کرد: فضای داخل پارکینگ با متراژ 3 هزار متر مربع با ظرفیتی بالغ بر حدود 150 اتوبوس به پارک اتوبوس‌هایی اختصاص پیدا کرده که از شهرستان بازدید کنندگان را به تهران انتقال می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود به در نظر گرفتن گیت ورودی شمالی پایانه برای ورود و خروج اتوبوس‌هایی که بازدید کنندگان را از شهرستان به تهران می‌رسانند، تصریح کرد: عوامل اجرائی به طور کامل توجیه شده و آماده خدمات رسانی به بازدید کننده شهرستانی از نمایشگاه کتاب هستند.

نجاری با تاکید بر این که خدمات تا آخرین روز برپایی نمایشگاه کتاب ادامه دارد، افزود: به دلیل در اختیار بودن پارکینگ اختصاص فضای پارک بیش از این شاید میسر نباشد، از سویی بخشی از پایانه نیز در اختیار مرکز معاینه‌فنی بیهقی قرار دارد که افزایش ظرفیت پارکینگ را برای ما با دشواری همراه کرده و در ارائه خدمات تداخل ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل پایانه بیهقی، خاطرنشان کرد: محدودیتی برای پارک کردن اتوبوس‌ها وجود ندارد و در صورت لزوم این خودروها تا 24 ساعت خواهند توانست در این پارکینگ توقف داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.