| کد خبر: 187208 |

ورود هفت دستگاه اتوبوس نو به ناوگان شهری همدان

شهردار همدان گفت: هفت دستگاه اتوبوس جدید با هدف افزایش خدمات رسانی در جابجایی مسافران درون شهری به ناوگان اتوبوسرانی این شهر افزوده شد.

تین نیوز

شهردار همدان گفت: هفت دستگاه اتوبوس جدید با هدف افزایش خدمات رسانی در جابجایی مسافران درون شهری به ناوگان اتوبوسرانی این شهر افزوده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، عباس صوفی افزود: همچنین تا پایان اردیبهشت ماه ٩ دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر افزوده می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس جمعیت شهر همدان، ناوگان حمل و نقل درون شهری نیازمند 350 دستگاه اتوبوس است.

شهردار همدان گفت: در حال حاضر 103 دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی و 97 دستگاه در بخش دولتی کار جابجایی مسافران درون شهری همدان را برعهده دارند که باتوجه به رشد جمعیت نیازمند افزایش تعداد اتوبوس هستیم.

وی با بیان اینکه تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود‌: این اقدام در جهت تقویت اتوبوس‌‌های درون شهری و به روزرسانی خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان همدانی صورت گرفته است.

شهردار همدان اظهار داشت: در کنار اقدامات دیگری که برای رضایتمندی شهروندان انجام می‌گیرد، به روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی به صورت جدی پیگیری می‌شود تا شاهد افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

صوفی با بیان اینکه اتوبوس‌های جدید در تمام خطوط شهر به ویژه مناطق کم برخوردار شهر و نقاط پرجمعیت استفاده می شود، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها از محل اعتبارات شهرداری همدان خریداری شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.