| کد خبر: 184399 |

در نخستین جلسه کمیته حمل‌ونقل و ترافیک سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شد:

◄ حذف پارکینگ خودروهای شخصی در مصلی

6 کمیته خدمات شهری، حمل‌ونقل، عمران و زیرساخت، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، فناوری و ایمنی و انتظامی برای سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تشکیل‌شده است.

تین نیوز

 کمیته خدمات شهری، حمل‌ونقل، عمران و زیرساخت، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، فناوری و ایمنی و انتظامی برای سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تشکیل‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز، قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برگزاری سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، خط 1 و 3 مترو به بازدیدکنندگان خدمات ویژه‌ای را ارائه خواهند داد و 15 خط ویژه اتوبوس‌رانی نیز برای نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ؛ شهریار افندی‌زاده صبح امروز در نخستین جلسه کمیته هماهنگی تدابیر حمل‌ونقل و ترافیک «سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» تصریح کرد: از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه ۹۸ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای تهران برگزار می‌شود که در این خصوص شهرداری اقداماتی را در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به این‌که جلسات برگزاری نمایشگاه از بهمن‌ماه آغازشده است، گفت: 6 کمیته خدمات شهری، حمل‌ونقل، عمران و زیرساخت، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، فناوری و ایمنی و انتظامی برای سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تشکیل‌شده است.

قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه با اشاره به تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته‌شده برای ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: خط 1 و 3 مترو در ایام برگزاری نمایشگاه به‌صورت ویژه خدمات لازم را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند به‌طوری‌که کاهش سرفاصله خطوط 1 و 3 مترو و تدقیق برنامه زمان‌بندی خطوط، پیش‌بینی اعزام قطارهای فوق‌العاده در صورت نیاز مورد تاکید قرارگرفته و این در حالی است که تمامی ظرفیت مناطق 3، 6 و 7 برای ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی و جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته‌شده است.

افندی‌زاده اظهار داشت: 15 خط ویژه اتوبوس‌رانی نیز پیش‌بینی‌شده است تا از تمامی مناطق، بازدیدکنندگان را به نمایشگاه بین‌المللی کتاب منتقل کنند، هم‌چنین استقرار 4 خط تاکسی با ۲۷۰ دستگاه تاکسی ویژه نمایشگاه در میدان‌های مهم شهر(صنعت، صادقیه، رسالت و انقلاب)، افزایش خدمات دربستی به شهروندان جهت انجام سفر به نمایشگاه، تقویت ناوگان خطوط تاکسیرانی منتهی به نمایشگاه (خطوط ضلع شمالی مصلی از مترو مصلی تا سیدخندان)، استقرار تاکسی‌تلفنی جهت خدمات‌رسانی دربستی به شهروندان به تعداد 200 دستگاه نیز در نظر گرفته‌شده است.

قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی را برای شهروندان افزایش دهیم تا شاهد کمترین گره‌های ترافیکی در معابر منتهی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشیم اضافه کرد: در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در اردیبهشت‌ماه ٩٨ برگزار می‌شود بر حذف پارکینگ خودروهای شخصی در محل مصلی تهران به‌مانند نمایشگاه سال جاری تاکید شد و مقرر شد تا پارکینگ خاص اتوبوس برای تسهیل تردد و جابه‌جایی شهروندان تا نزدیکی غرفه‌های نمایشگاه تعبیه شود.

وی تاکید کرد: تمامی تجهیزات و لوازم ترافیکی و تمهیدات اتخاذشده با در نظر گرفتن نقاط ضعف سال گذشته، طی روزهای آینده در اطراف نمایشگاه نصب خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.