| کد خبر: 174644 |

◄ شرط ساخت پل‌های عابر پیاده جدید در تهران

به‌طور قطع تمامی شهروندان تهرانی از سلامت کامل به منظور استفاده از پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه‌ نیستند. بنابراین مدیریت شهری باید در ایجاد مبلمان شهری به اقلیتی که توان بهره گرفتن از پل‌های عابر غیر مکانیزه را ندارند نیز توجه داشته باشد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از ضرورت ایجاد پل‌های مکانیزه عابر پیاده در تهران به دلیل رعایت حال اکثریت استفاده کنندگان از آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، زهرا نژادبهرام در توضیح این مطلب، گفت: معاون حمل‌ونقل و ترافیک تهران اخیراً در این‌باره اظهاراتی داشته‌اند که مورد تائید اعضای شورای شهر تهران نیز هست.

وی به موضوع پل‌های غیرمکانیزه و بدون استفاده ماندن بسیاری از آن‌ها به دلایل ارتفاع و تعداد زیاد پله‌ها پرداخت و افزود: از این پس شهرداری زمانی اقدام به احداث پل عابر پیاده می‌کند که تجهیزات مکانیزه آن از پیش خریداری و آماده نصب باشد.

نژادبهرام تاکید کرد: به‌طور قطع تمامی شهروندان تهرانی از سلامت کامل به منظور استفاده از پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه‌ نیستند. بنابراین مدیریت شهری باید در ایجاد مبلمان شهری به اقلیتی که توان بهره گرفتن از پل‌های عابر غیر مکانیزه را ندارند نیز توجه داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران به این نکته اشاره داشت که، در ایجاد مبلمان شهری و ساخت پل‌های عابر پیاده باید مصالح همه شهروندان تهران در نظر گرفته شود. او افزود: شهرداری بر اساس اولویت مناطقی را که نیاز به ساخت پل عابر در آن احساس می‌شود را انتخاب و پس از آن اقدام به احداث پل می‌کند. بنابراین باید همین تعداد که ساخته می‌شود باید مکانیزه باشند تا عموم شهروندان از آن استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری منابع مالی این کار را در اختیار دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: ساخت پل عابر پیاده یکی از نیازهای شهر تهران است تا ایمنی شهروندان به خوبی تامین شود و نوع مکانیزه آن قطعاً کارآیی بیش‌تری برای شهروندان از هر طیفی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.