| کد خبر: 171173 |

◄ ضرب‌وشتم یک راننده سواری کرایه در ترمینال کرمانشاه توسط عوامل ناشناس

یکی از رانندگان تاکسی سواری کرایه منطقه کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی از حمله به یکی از رانندگان تاکسی کرایه در محوطه سواری کرایه بین شهری پایانه شهید کاویانی کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

رانندگان تاکسی‌های سواری کرایه به تازگی از آن‌چه عدم امنیت جانی خود نامیده‌اند، انتقاد کرده و از مسئولان خواسته‌اند به مشکلاتشان در این حوزه رسیدگی شود.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از رانندگان تاکسی سواری کرایه منطقه کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی از حمله به یکی از رانندگان تاکسی کرایه در محوطه سواری کرایه بین شهری پایانه شهید کاویانی کرمانشاه خبر داد.

این فعال بخش حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای با بیان این‌که مدت زمان مدیدی است که امنیت شغلی رانندگان سواری جاده‌ای که در چارچوب مقررات و با اخذ مجوزهای لازم و با هزینه‌های گزاف وارد این شغل شده‌اند، دست خوش فعالیت غیر قانونی مسافربرهای شخصی سنتی و اینترنتی شده است، گفت: این موضوع هر روز بیش از روز قبل بر مشکلات رانندگان افزوده و تبعات این مشکلات معیشت آنان و خانواده‌هایشان را تحت تاثیر قرار داده و زندگی را برای آنان سخت و طاقت فرسا نموده است.

وی با بیان این‌که در شرایطی که حسرت امنیت شغلی که جزو حداقل حقوق اجتماعی افراد یک جامعه می‌باشد، بر دل رانندگان این بخش مانده است، افزود: اکنون دغدغه امنیت جانی بر مشکلات‌ فعالان این بخش افزوده شده و غم «نداری» و «اقساط معوقه و سختی‌های معیشتی» از یک طرف و نگرانی‌های خانواده‌های رانندگان از این که آیا آنان به سلامت به خانه بر‌می‌گردند از طرف دیگر، آنان را با مشکلات فزاینده‌ای مواجه کرده است.

وی اظهار کرد: دو هفته پیش و در ساعت حدود یک بامداد روز 31 تیرماه امسال، عده‌ای ناشناس با سر و صورت پوشیده و با یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه موتور سیکلت و با مخدوش کردن شماره شهربانی، با قمه و شمشمیر به یکی از رانندگان سواری کرایه محور کرمانشاه-همدان حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

وی افزود: این اتفاق در محوطه سواری‌های کرایه بین‌شهری پایانه شهید کاویانی رخ داد و شدت ضرب و شتم این راننده آنقدر زیاد بود که وی تا حد مرگ پیش رفت و برای زنده ماندنش تاکنون سه بار او را مورد عمل جراحی قرار داده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، این فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری اظهار کرد: پیش از این نیز یکی از رانندگان در این پایانه کشته شده بود اما گویا این اتفاق برای هوشیاری و توجه مقامات مسئول کافی نبود و رانندگان فعال در این ترمینال همواره باید شاهد و ناظر فاجعه در پایانه شهید کاویانی کرمانشاه باشند.

او با طرح این پرسش که چرا مسئولان اهمیتی به امنیت و رفاه رانندگان و مسافران و مراجعه‌کنندگان به این ترمینال نمی‌دهند، از دیگر مشکلات موجود در این ترمینال خبر داد و گفت: چندی پیش نیز در این پایانه محلی برای تجمیع فروش بلیت و کوتاه کردن دست دلالان به جهت رفاه حال مسافران ایجاد اما این محل قبل از افتتاح توسط عده‌ای ناشناس به آتش کشیده شد.

به گفته وی پایانه شهید کاویانی کرمانشاه به دلیل نداشتن حصار و در ورودی  به جولانگاه اراذل و اوباش تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کرمانشاهی 0 0

    پایانه های مسافربری بعنوان ویترین تمام نمای یک شهر در معرفی امکانات و فرهنگ یک شهر بخصوص از دید مسافران تازه وارد به یک شهر محسوب می شود و لذا به جهت اهمیت این موضوع رسیدگی به امنیت و نظم . رفاه و بهداشت و بروز نمودن امکانات و تجهیزات پایانه ها باید در اولویت مدیریت شهری باشد و آنگونه نباشد که عده قلیلی گمراه و هنجار شکن فرصت قدرت نمایی نموده و حتی اعمال حاکمیت سودا گری و دلالی غیر قانونی خویش را نمایند وبهمین دلیل برای حفظ شان و امنیت شهروندان ضروری است که نیروی انتظامی محترم و همچنین مدیریت سازمان پایانه ضمن نظارت بیشتر بر امنیت این محیط و برخورد جدی تری با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت و دلالان پایانه ها را بیشتر داشته باشند