| کد خبر: 137645 |

ثبت نام جایگزینی تاکسی های فرسوده تا مدل 1386 آغاز شد

اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، که مجری طرح نوسازی تاکسی های فرسوده می باشد، از آغاز نوسازی تاکسی های فرسوده تا مدل 1386 از امروز در کشور خبر داد.

تین نیوز

اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، که مجری طرح نوسازی تاکسی های فرسوده می باشد، از آغاز نوسازی تاکسی های فرسوده تا مدل 1386 از امروز در کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، پیرو مصوبه هیئت وزیران و اقدامات انجام شده در خصوص طرح نوسازی 90 هزار دستگاه دستگاه تاکسی فرسوده، از بهمن ماه 1394 امکان ثبت نام برای تاکسی های فرسوده تا مدل سال 1385 فراهم شده است.

در این راستا از 135 هزار و 399 دستگاه تاکسی فرسوده در کشور تاکنون 51 هزار و 247 دستگاه آن نوسازی شده است.

همچنین حدود 30 هزار دستگاه تاکسی دیگر نیز برای نوسازی ثبت نام و در حال طی فرایند اجرای طرح به منظور نوسازی تاکسی فرسوده خود هستند.

با اضافه شدن تاکسی های با سال ساخت 1386 به جرگه ناوگان فرسوده، 52 هزار و 262 دستگاه دیگر از تاکسی های موجود کشور نیز در طرح نوسازی وارد خواهند شد.

به این منظور مصوبه ای در کارگروه هماهنگی و نظارت بر اجرای آلودگی هوای کلانشهرها برای فاز دوم این طرح به تصویب رسید و مقرر شد مجری طرح نوسازی تاکسی های فرسوده مقدمات نوسازی 90 هزار دستگاه تاکسی دیگر را برای اجرا تا پایان سال فراهم آورد.

ثبت نام برای نوسازی تاکسی های فرسوده مدل سال 1386 از 19 تیرماه آغاز شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت نسبت به نام نویسی و انجام فرایند مربوطه اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.