| کد خبر: 134324 |

تنها 30 درصد رانندگان تاکسی‌های تلفنی در چهارمحال و بختیاری بیمه هستند

رئیس اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی شهرستان شهرکرد گفت: اغلب رانندگان تاکسی‌های تلفنی فاقد بیمه هستند و تنها 30 درصد رانندگان از امکانات بیمه بهره‌مند هستند.

تین نیوز

رئیس اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی شهرستان شهرکرد گفت: اغلب رانندگان تاکسی‌های تلفنی فاقد بیمه هستند و تنها 30 درصد رانندگان از امکانات بیمه بهره‌مند هستند.

 

فتح‌الله اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متأسفانه سامانه بیمه از سوی دولت مسدود و امکان ثبت‌نام رانندگان جدید تاکسی برای دریافت خدمات بیمه از اسفند 94 تا‌کنون وجود ندارد.

 

وی افزود: اغلب رانندگان تاکسی‌های تلفنی فاقد بیمه هستند و تنها 30 درصد رانندگان از امکانات بیمه بهره‌مند هستند.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قبلاً اقدام به ثبت‌نام بیمه کرده بودند تا زمانی که به‌موقع حق بیمه‌ خود را پرداخت کنند و عدم فعالیت‌شان گزارش نشود، همچنان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

 

و ی سختی کار در سرما  و گرما و نداشتن تعطیلی و مرخصی، هزینه بنزین، استهلاک تاکسی، مشکل پارکینگ را از مشکلات این شغل و اتحادیه دانست و گفت: متأسفانه علاوه بر این مشکلات حمایت دولت از بیمه تاکسی‌های تلفنی نیز قطع شده است.

 

رئیس اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی شهری ناراحت از وجود تاکسی‌های تلفنی هستند، تصریح کرد: وجود این نوع تاکسی‌ها کمبودها و نواقص ناوگان تاکسی‌رانی شهر را با سرویس‌دهی به موقع جبران می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت کرایه آژانس‌ها براساس مصوبه شورای شهر تعیین می‌شود و تمام دفاتر تاکسی تلفنی‌ها موظف به اجرای آن هستند، تصریح کرد: بر اساس نرخ‌نامه‌ مبلغ کرایه به ازای هر کیلومتر 460 تومان و نرخ کرایه مسافت بیش از 20 کیلومتر توافقی خواهد شد.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 95 دفتر آژانس‌های تاکسی تلفنی در شهرستان شهرکرد وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.