| کد خبر: 4270 |

هزار راننده تاکسی کرمانشاهی در طرح " بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان " ثبت نام کردند

تین نیوز | مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از هزار راننده تاکسی در کرمانشاه در طرح "بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان" ثبت نام کرده اند که احتمالا با تمدید این امر، تعداد بیمه شدگان افزایش خواهد یافت.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون هیچ بخشنامه و یا ابلاغیه ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه در استان کرمانشاه اعلام نشده و تعرفه های کرایه همانند گذشته است.
 
رضا قاسمی فر گفت: برخی از رانندگان وسایل شخصی که در شهر کرمانشاه اقدام به جابجایی مسافر می کنند، به تازگی اقدام به افزایش نرخ کرایه در سطح شهر می کنند که این امر خلاف قانون است.
 
وی با بیان اینکه شهروندان حتی المقدور برای جابجایی از تاکسی های عمومی استفاده کنند، افزود: از مردم استان کرمانشاه درخواست داریم هم برای تامین امنیت و نیز ارتقا فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی، تلاش داشته باشند که از تاکسی برای جابجایی های خود استفاده کنند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد تاکسی های سطح شهر کرمانشاه جوابگوی نیاز مردم است و هیچ گونه مشکلی در بحث حمل و نقل در بخش عمومی نداریم.
 
قاسمی فر با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی در استان کرمانشاه، افرادی با فرهنگ و متدین هستند، بیان داشت: شاید بتوان یکی از اقشار زحمت کش در جامعه را رانندگان دانست. رانندگان تاکسی به صورت تمام وقت به شهروندان ارائه خدمات می کنند که این عملکرد ایشان از نظر اجتماعی بسیار ارجمند و والاست.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه به بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان اشاره کرد و گفت: طرح بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان، بیمه ایران رانندگان از اول اسفندماه سال گذشته به مدت 15 روز به طول انجامید، ولی با توجه به درخواست بالا و نیز همان زمان شدن با تعطیلات نوروزی این طرح تا 15 اردیبهشت ماه سالجاری تمدید شده است.
 
قاسمی فر اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار راننده تاکسی در کرمانشاه در این طرح ثبت نام کرده اند که احتمالا با تمدید این امر، تعداد بیمه شدگان افزایش خواهد یافت.
 
وی عنوان کرد: یکی از مزایای این طرح این است که برای اعضای خانواده رانندگان تاکسی تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است و می توانند از مزایای بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان استفاده کنند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: متقاضیان می توانند با در دست داشتن پروانه تاکسیرانی، دفترچه درمان، با مراجعه به دو مركز "شركت آناهيتا تاكسي"؛ واقع در بلوار شهيد بهشتي روبروي زيبا پارك به شماره تماس 8237348 و "وكيل آقا"؛ خيابان صابوني، طبقه فوقاني بانك قرض الحسنه مهر ايران شركت بيمه "نوانديشان" بيمه ايران به شماره تماس 7227026 کار ثبت نام را انجام دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.