| کد خبر: 122924 |

◄ کنفرانس شانزدهم حمل‌ونقل در حال برگزاری است / آمیکا هم به ایران امد

تین‌نیوز| دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل ترافیک از ارسال 1217 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و افزود: مقالات در 12 کمیته علمی توزیع و هر مقاله توسط 3 داور مورد قضاوت قرار گرفت.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از محل برگزاری کنفرانس محمود صفارزاده در مراسم آغاز شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل ترافیک از میان 1217 مقاله ارسالی به دبیرخانه این جشنواره 170 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 207 مقاله به صورت پوستر به چاپ رسیده و از میان همه مقاله‌ها انتخاب شده‌اند.
 
وی در ادامه سخنان خود، افزود: در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل ترافیک از 10 کشور دنیا به دبیرخانه این کنفرانس مقاله ارسال شده و 15 نفر از اساتید برجسته از کشورهای پرتغال، اتریش، هلند، مجارستان، آمریکا، پاکستان و... برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این کنفرانس حضور پیدا کرده‌اند.
 
دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل ترافیک تاکید کرد: در این کنفرانس 34 کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد که 24 کارگاه خارجی و 10 کارگاه داخلی خواهد بود. همچنین 2 میزگرد نیز در حوزه حمل و نقل برگزار خواهد شد. محورهای برگزاری کارگاه‌های تخصصی درخصوص نوآوری سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند،‌توسعه پایدار شهری، طراحی سیستم‌های LRT (قطارهای سبک) و سلامت سفر خواهد بود.
 
به گزار تین‌نیوز، همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل ترافیک دومین نشست کمیته حمل ‌ونقل شهرهای آسیایی نیز به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس با حمایت علمی 9 دانشگاه معتبر کشور از جمله دانشگاه شریف، تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و گیلان برگزار می‌شود.
 
 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.