| کد خبر: 102507 |

مجوز آژانس مسافربری در سلسله با تأیید شورای ترافیک صادر می‌شود

تین‌نیوز| فرماندار سلسله گفت: شهرستان سلسله از آژانس‌های مسافری اشباع شده و فقط با تأیید شورای ترافیک شهرستان مجوز آژانس مسافربری صادر می‌شود.

 
قدرت‌الله فلاح‌نژاد در سلسله با اشاره به نقاط حادثه‌خیز محور خرم‌آباد – سلسله اظهار داشت: محور سلسله-خرم‌آباد یکی از پرترددترین محورها است، لذا در این راستا در جلسه شورای ترافیک، مسئوولان مربوطه را موظف به در نظر گرفتن مواد قانونی و نصب علائم ایمنی نسبت به رفع این نقاط حادثه‌خیز کرده‌ایم.

وی تقاطع غیر هم‌سطح فیروزآباد را از جمله پروژه‌های مهم شهرستان عنوان و تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم، تکمیل این پروژه است لذا مقرر شده تا دستگاه‌های مرتبط نسبت به اتمام این پروژه تلاش و تا زمان تکمیل این پروژه، تمام موارد قانونی از قبیل نصب علائم هشدار دهنده و ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در ورودی شهر فیروزآباد را به انجام برسانند.

فرماندار سلسله با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس بیان داشت: تأکید شده تا اداره آموزش و پرورش با همکاری راهور و پلیس راه نسبت به آموزش مسائل ترافیکی به دانش‌آموزان اقدام و برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای، علائم راهنمایی و رانندگی را در جلوی مدارس نصب و نسبت به احداث سرعت‌گیر در جلوی مدارس اقدام کنند.

فلاح‌نژاد در ادامه با اشاره به موضوع مسافرکش‌های شخصی ابراز داشت: مطابق قانون، حمل مسافر از طریق تاکسی‌های شخصی ممنوع است و پلیس راه بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌کند.
وی گفت: درخواست‌هایی مبنی بر احداث آژانس‌های مسافری درون شهری صورت گرفته اما با توجه به اینکه شهرستان سلسله در زمینه آژانس‌های مسافری اشباع شده، لذا صدور هرگونه مجوز منوط به نظر کارشناسی اعضای شورای ترافیک و تاییدیه این شورا است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.