| کد خبر: 236665 |

◄ گره های ترافیکی در محور قائم شهر- تهران (سوادکوه)

یک کارشناس حمل و نقل از وجود 2 گره ترافیکی در محور قائم شهر تهران در روزهای تعطیل و آخر هفته خبر داد و یکی از راهکارهای رفع آن را ایجاد کمربندی در حاشیه شهر دماوند ذکر کرد.

تین نیوز

یک کارشناس حمل و نقل از وجود 2 گره ترافیکی در محور قائم شهر تهران در روزهای تعطیل و آخر هفته خبر داد و یکی از راهکارهای رفع آن را ایجاد کمربندی در حاشیه شهر دماوند ذکر کرد.

به گزارش تین نیوز،  رضا مرادی گفت: 2 گره ترافیکی پل بزرگ پل سفید سوادکوه و داخل شهر دماوند در ایام تعطیلات و روزهای آخر هفته، تردد در محور قائم شهر- تهران را با کندی شدیدی مواجه می نماید.

وی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز، یکی از این 2 گره ترافیکی را مربوط به محدوده شهری دماوند دانست و افزود: به دلیل فقدان کمربندی و عبور ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از باری و مسافری از تنها گذر داخل این شهر و از طرف دیگر به علت وجود چندین دور برگردان هم سطح، گره های ترافیکی شدیدی در این شهر ایجاد می شود.

از همین نویسنده:

اهمیت نگهداری پل‌های فلزی

او عنوان کرد: این کندی ترافیک نه تنها عبور ترافیک گذری از آن را دچار مشکل می نماید، بلکه کارکرد شهر را نیز شدیدا مختل و عملا غیر ممکن می نماید که به منظور برون رفت از وضعیت کنونی، ایجاد کمربندی در حاشیه شهر دماوند بسیار ضروری و لازم می باشد.

این کارشناس، گره ترافیکی دوم را مربوط به پل بزرگ شهر پل سفید، دانست و گفت: به علت چهارخطه شدن قبل و بعد پل بزرگ داخل شهر پل سفید، در ایام تعطیلات، ترافیک شدیدی در چندین کیلومتر قبل و بعد پل مذکور شکل می گیرد.

 

خبرهای پربیننده امروز سایت:

به گزارش تین نیوز مرادی افزود: از آنجایی که چندین سال است مطالعات تعریض پل مذکور شروع شده، اما عملیات اجرایی آن تاکنون آغاز نشده، با توجه به محدودیت های زمانی و اجرایی در تعریض پل موجود، پیشنهاد می شود برای سازه پل جدید از همان پل موجود و از مصالح فلزی(ST52) استفاده شده و تیرها و ستون های آن به صورت تیر ورق های پیش ساخته  کارگاهی در محل نصب گردد.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولان وزارت راه و شهرسازی در سرعت بخشیدن به رفع این گره های ترافیکی اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.