| کد خبر: 225491 |

یک راننده سواری کرایه بین شهری:

◄ پیام تبریک تولد نمی‌خواهیم، مشکلاتمان را حل کنید

ما رانندگان به سختی کار، بیمه تکمیلی، بازنگری در قانون اخذ دفترچه ثبت ساعت به دلیل کوچکترین تخلف، سهمیه سوخت مناسب، یارانه تامین قطعات خودرو، حذف و یا تخفیف عوارض بزرگراه ها، سهام عدالت و در کل رفاه و آسایش شغلی مناسب نیاز داریم.

تین نیوز

یک راننده سواری کرایه بین شهری از ارسال پیام تبریک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به مناسبت روز تولد خود قدردانی اما در عین حال تاکید کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل لطف کرده و برایم پیام تبریک تولد فرستاده اما من پیام تبریک نمی خواهم، به جای آن کمی توجه به این شغل و رانندگان از یاد رفته و گرفتارش را می خواهم.

به گزارش تین نیوز، فرشاد فیروزان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: ما رانندگان به سختی کار، بیمه تکمیلی، بازنگری در قانون اخذ دفترچه ثبت ساعت به دلیل کوچکترین تخلف، سهمیه سوخت مناسب، یارانه تامین قطعات خودرو، حذف و یا تخفیف عوارض بزرگراه ها، سهام عدالت و در کل رفاه و آسایش شغلی مناسب و دوران بازنشستگی با آرامش نیاز داریم تا بتوانیم لقمه ای نان برای خود و خانواده تهیه و در مقابل آنان شرمنده نباشیم.

این راننده سواری کرایه بین شهری عنوان کرد: دولت اگر می تواند کاری کند تا جامعه بزرگ و زحمت کش رانندگان سواری کرایه برون شهری دعاگویشان باشند.

فیروزان اظهار امیدواری کرد این پیام و دیگر پیام هایی از این دست که نشان از وجود کوهی از غم و درد بر دوش رانندگان این صنف است به دست مسئولی سختی کشیده برسد تا شاید مرهمی بر دردهای رانندگان باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.