| کد خبر: 219905 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد :

◄ ثبت بیش از 60 میلیون تردد در شش ماهه اول سالجاری در محورهای مواصلاتی استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از 60 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماهه اول سال 99خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از 60 میلیون  تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماهه اول سال 99خبر داد.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، احسان منصورکیایی با اشاره به اهمیت استان سمنان به لحاظ دارابودن یکی از شریانهای  مهم و پرترافیک کشور گفت: بر اساس نتایج استخراج شده از 56 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی، در این مدت  60255000  خودرو از محورهای استان عبور کرده اند.

وی با اشاره به  مشکلات ناشی از ویروس کرونا ، محدودیتهای تردد ایجاد شده و مراعات هموطنان در کاهش سفرهای غیرضروری گفت : میانگین نرخ  تردد در بزرگراه امام رضا (ع) در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش داشته است.  

منصورکیایی افزود: در شش‌ماهه اول سال 99 تعداد عبور وسایل نقلیه سنگین از محورهای استان  13 میلیون 800 هزار وسیله بوده که حدود 23  درصد کل تردد را  به خود اختصاص داده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان سمنان با اشاره به اینکه  سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور برای  اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات در طول محورهای بزرگراهی استان تجهیز شده اند، افزود: محور شریف آباد – ایوانکی با متوسط تردد ساعتی 700 دستگاه وسیله نقلیه پرتردد ترین محور در استان بوده است .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.