| کد خبر: 206994 |

​تکمیل پروژه جاده اردبیل - مشگین‌شهر نیازمند 80 میلیارد تومان اعتبار است

استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه جاده مواصلاتی اردبیل به شهرستان مشگین‌شهر هزینه شده است و تکمیل پروژه جاده اردبیل - مشگین‌شهر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه جاده مواصلاتی اردبیل به شهرستان مشگین‌شهر هزینه شده است و تکمیل پروژه جاده اردبیل - مشگین‌شهر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، اکبر بهنامجو شامگاه پنجشنبه در بازدید از پروژه جاده مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر به اردبیل اظهار داشت: جاده ارتباطی شهرستان اردبیل به مشگین‌شهر در طول 6 ماه آینده تکمیل و مورد افتتاح و بهره‌برواری قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین با تلاش مسئولان مربوطه و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل امسال در این مدت باقی‌مانده از سال جاری 9 کیلومتر دیگر نیز از پروژه جاده مواصلاتی اردبیل به شهرستان مشگین‌شهر افتتاح خواهد شد.

بهنامجو تکمیل پروژه جاده اردبیل - مشگین‌شهر نیازمند 80 میلیارد تومان اعتبار است تصریح کرد: تاکنون 40 میلیارد تومان برای پروژه جاده مواصلاتی اردبیل به شهرستان مشگین‌شهر هزینه شده است و تکمیل پروژه جاده اردبیل-مشگین‌شهر نیازمند 80 میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار اردبیل توسعه جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل را اولویت دولت دانست و بیان کرد: توسعه جاده‌های مواصلاتی سطح استان اردبیل یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های دولت است در این راستا اقدامات خوبی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: همزمان با این پروژه چندین کارگاه بزرگ پروژه‌های راهسازی استان اردبیل نیز فعال و به‌سرعت در حال احداث جاده‌های چهاربانده در مناطق مختلف استان هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.