| کد خبر: 196819 |

علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر اندیمشک -مهران نصب شد

علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده در مسیر مهران به اندیمشک با هزینه ۱۵ میلیارد ریال جانمایی شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده در مسیر مهران به اندیمشک با هزینه ۱۵ میلیارد ریال جانمایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد رضایی در نشست ستاد اربعین دهلران با حضور معاون عمرانی استاندار گفت: این اعتبار برای نصب علائم در مسیر ۲۴۰ کیلومتری اندیمشک - دهلران - مهران هزینه شده است.

وی افزود: در مسیر برگشت با توجه به پیش بینی حجم بالای زائران سه ترمینال همدان ، اندیمشک و کرمانشاه بعنوان پشتیبان پایانه مرزی مهران پیش بینی شده و ۲۵ درصد حمل و نقل عمومی از دهلران خواهد بود.

معاون راهداری ایلام از خط کشی ۱۸۰ کیلومتر در مسیر دهلران به مهران و اندیمشک خبر داد و گفت: برای نصب تابلوها در این مسیر نیز بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه می شود ضمن اینکه سه هزار تن آسفالت برای لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی دهلران بکارگیری شد.

دبیر کمیته مشارکت های مردمی اربعین استان نیز گفت: امسال در شهرستان دهلران ۲۵ موکب برای ایام اربعین مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

 علی چراغی پور از حضور ۱۹ استان معین برای کمک به کمیته مشارکت های مردمی استان خبر داد و افزود: از پنجم تا ۱۵ مهرماه موکب ها مستقر و از هفدهم مهرماه تا دوم آبان ماه جاری موکب ها  آماده خدمت به زائران هستند.

معاون هلال احمر ایلام نیز گفت: ۲۸ پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان برای خدمات دهی به زائران ایجاد می شود که از این تعداد ۱۲ پایگاه ثابت و مابقی موقت هستند.

جواد بیگ محمدی گفت: در مسیر دهلران به مهران و اندیمشک چهار پایگاه فعال هستند و برای اولین بار تیم های واکنش سریع در دهلران راه اندازی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.