| کد خبر: 196473 |

◄ نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در راه‌های منتهی به مرز مهران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، از نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در یکسال گذشته در راههای منتهی به مرز مهران خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام،  از نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در یک‌سال گذشته در راه‌های منتهی به مرز مهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، محمدرضا رضایی با بیان این مطلب اظهار داشت: با هدف ارتقاء سطح ایمنی وکاهش حوادث جاده‌ای در یک‌سال گذشته تاکنون ۱۲ کیلومترنیوجرسی در راه‌های منتهی به مرز مهران نصب شده است.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز در دست اقدام است که تاکنون حدود هفت کیلومتر در سه مقطع، محدوده رضاآباد، سد کنجانچم به سمت گلان و سه‌راهی جنداله انجام شده است.

وی گفت: راه‌های ارتباطی استان ایلام به دلیل تردد انبوه زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌های درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده‌ای پدید آورده است.

رضایی افزود: اقدامات یاد شده در راستای ایمن سازی راههای شریانی و پرتردد صورت می‌پذیرد و پیش‌بینی میشود بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل آن هزینه شود. رضایی عنوان کرد: با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی مسافران، ایمن‌سازی محورهای استان یکی از برنامه‌های اصلی و حائز اهمیت اقدام این اداره‌کل است.

خاطرنشان کرد: این اداره کل با تمام توان اجرایی خود در جهت ارتقا ایمنی حمل و نقل گام برم می‌دارد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.