| کد خبر: 179566 |

◄ توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل مبنای کار است

توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل مبنای کار است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل، در همایش تجلیل از فعالان عرصه حمل‌ونقل، رانندگان و راهداران استان با اشاره به این‌که ایمن‌سازی جاده‌ای اردبیل و فراهم کردن زیرساخت‌ها امری مهم است افزود: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به‌صورت ویژه گام اساسی در این زمینه برداریم.

رئیس شورای تامین استان اردبیل ضمن گرامیداشت حمل‌ونقل جاده‌ای استان و تشکر از راهداران افزود: ما قدردان راهداران هستیم که بدون منت شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی در جاده‌‌های اردبیل تلاش می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، اکبر بهنامجو بابیان این‌که استان اردبیل یکی از استان‌های گردشگری است و میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است افزود: دولت تدبیر و امید برای ساماندهی و ایمن‌سازی محورهای استان برنامه‌های مهمی در دست اجرا دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از اختصاص اعتبارات ویژه برای ایمن‌سازی جاد‌ه‌های اردبیل خبر داد.

صدیف بدری در همایش تجلیل از راهداران و شاغلان و خادمان راهداری اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌ها مسئولان استان و نمایندگان مجلس اعتبارات خوبی برای ایمن‌سازی جاده‌ای استان تخصیص می‌یابد و تحول عظیمی در این زمینه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که برای برخی جاده‌های مواصلاتی استان ردیف ملی در نظر گرفته‌شده است افزود: خوشبختانه راه‌های استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشت و اختصاص اعتبارات تحول عظیمی در این زمینه به وجود می‌آید.

بدری ضمن گرامیداشت روز راهدار و هفته حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ما قدردان تلاش راهداران هستیم که برای خدمات‌رسانی به مسافران و مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

وی ضمن تشکر از مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی انجام‌یافته و ما قدردان تلاش این قشر زحمتکش هستیم.

وی با اشاره به این‌که یکی از پیگیری‌های مهم نمایندگان مجلس برای اختصاص قیر رایگان به جاده‌های روستایی واصلی استان بود گفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام‌یافته و قیر رایگان به جاده‌های استان اختصاص می‌یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که 99 درصد سفر در استان اردبیل به‌صورت حمل‌ونقل جاده‌ای است افزود: ضروری است در اردبیل بزرگراه افزایش یابد و جاده‌هایش سامان یاید.

بدری بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان راه‌آهن اردبیل است که برای این پٰروژه اعتبارات خوبی اختصاص‌یافته و انتظار می‌رود تا پایان دولت این پروژه به اتمام برسد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز گفت: متاسفانه میانگین بزرگراه در اردبیل نسبت به کشور کم است و اردبیل از کمبود بزرگراه رنج می‌برد.

یوسف خدادادی افزود: میانگین بزرگراه‌ها در کشور برای 100 کیلومتر 19 کیلومتر است ولی در اردبیل 9 کیلومتر است که باید مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی ایمن‌سازی جاده‌ها و اضافه کردن بزرگراه‌ها را مطالبه اساسی برشمرد و افزود: انتظار داریم مسئولان و دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

معاون دادگستری استان ضمن تشکر از راهداران گفت: اقدامات خوبی توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای حفاظت از جاده‌ها انجام یافت و انتظار داریم این اقدامات دوچندان شود.

خدادادی با اشاره به این‌که در بحث برطرف سازی مشکلات کامیون داران حمل‌ونقل جاده‌ای استان همکاری و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی انجام‌شده است گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌یافته شاهد کاهش این مشکلات در اردبیل بودیم که تلاش حمل‌ونقل استان نیز در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای طرح زمستان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اردبیل خبر داد و افزود: هم‌اکنون راهداری در جاده‌‌های اردبیل مستقرشده و آماده ارائه خدمات هستند.

علی رحمتی افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در راستای ایمن‌سازی و حفاظت جاده‌ای استان اقدامات اساسی انجام دهیم که در حوزه خط‌کشی اردبیل و روشنایی اقدامات مناسبی انجام‌یافته است.

در این مراسم از راهداران، خادمان و شاغلان راهداری استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.