| کد خبر: 164800 |

◄ تردد 82میلیون خودرو در جاده‌های اردبیل

در سال گذشته 25 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی‌شده است. علی رحمتی مدیرکل راهـداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با اعلام این مطلب گفت: از این تعداد 5 نقطه در مرحله مناقصه هستند.

تین نیوز

در سال گذشته 25 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی‌شده است. علی رحمتی مدیرکل راهـداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با اعلام این مطلب گفت: از این تعداد 5 نقطه در مرحله مناقصه هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: امسال نیز سعی داریم که تا زمانی که شرایط جوی استان اجازه می‌دهد برای رفع نقاط حادثه‌خیز و بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های استان تلاش کنیم که امیدواریم اعتبار مناسب از محل استانی نیز برای این کار تأمین شود.

عضو شورای اداری استان اردبیــــل افزود:‌ یکی از مشکلات اصلی فعلی در جاده‌های استان نبود ایمنی در پل الماس در مسیر نیر به اردبیل است که این پل فعلاً ایمنی و استحکام مناسبی ندارد و تردد وسایل نقلیه سنگین با بیش از ۳۰ تن بار ممنوع شده که در حال حاضر از کنارگذر این پل تردد انجام می‌شود.

رحمتی بابیان اینکه ۵۰ درصد اعتبارات مربوط به رفع نقاط حادثه‌خیز باید از محل استانی تأمین شود، گفت: از مسئولان و به‌ویژه فرمانداران شهرستان انتظار داریم تا در این رابطه و نیز در رابطه با بحث خط‌کشی‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را همراهی کنند تا بتوانیم با تخصیص اعتبار مناسب ۱۵۰ کیلومتر جاده خط‌کشی نشده و نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کنیم.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل افزود: آمار تردد وسایل نقلیه در سال 96 نسبت به سال ۹۵، پنج تا ۱۳ درصد افزایش‌یافته به‌طوری‌که در سال گذشته درمجموع ۸۲ میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده که این ترددها توسط ۶۰ دستگاه ترددشمار در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

در سال‌های اخیر با تلاش سازمان راهداری تعداد زیادی از نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور اصلاح‌شده‌اند و این عمل یکی از عوامل مؤثر در کاهش تلفات جاده‌ای در سال گذشته بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.