| کد خبر: 170718 |

◄ جابجایی یک‌میلیون و 270 هزار تن بار در اردبیل

در چهارماهه اول سال‌جاری 96 هزار بارنامه در راهداری استان اردبیل صادرشده است. علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با اعلام این خبر گفت: در این مدت یک‌میلیون و 270 هزار تن بار جابجا شده است.

تین نیوز

در چهارماهه اول سال‌جاری 96 هزار بارنامه در راهداری استان اردبیل صادرشده است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با اعلام این خبر گفت: در این مدت یک‌میلیون و 270 هزار تن بار جابجا شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رحمتی افزود: در 6 روز اول مردادماه سال‌جاری نیز بیش از 7 هزار برگ بارنامه صادرشده و رانندگان سخت‌کوش بخش حمل‌ونقل توانسته‌اند حدود 89 هزار تن بار جابجا کنند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به صدور 283 هزار و 545 برگ بارنامه در سال گذشته افزود: با تلاش فعالان بخش حمل‌ونقل کالا و بار 3 میلیون و 666 هزار تن بار در استان جابجا شد.

رحمتی گفت: 87 شرکت حمل‌ونقل کالا با بیش از 7 هزار دستگاه خودروی سنگین و 11 هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل‌ونقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

او با اشاره به صدور 33 هزار برگ بارنامه و جابجایی 438 هزار تن بار در تیرماه سال 96 و مقایسه آن با مدت مشابه سال‌جاری تصریح کرد: در تیرماه امسال 32 هزار برگ بارنامه صادرشده و رانندگان سخت‌کوش بخش حمل‌ونقل کالای استان توانستند 420 هزار تن بار جابجا نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.