| کد خبر: 166376 |

◄ باند دوم جاده خواف - سلامی افتتاح شد

باند دوم جاده جاده خواف-سلامی در محدوده مجتمع معدنی سنگان با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

تین نیوز

باند دوم جاده جاده خواف-سلامی در محدوده مجتمع معدنی سنگان با حضور رییس هیات‌عامل ایمیدرو و نماینده مردم منطقه در مجلس افتتاح شد.

رییس هیات عامل ایمیدرو،  در این مراسم گفت: افتتاح طرح‌های منطقه سنگان موجب رشد اشتغال در منطقه شده است و این منطقه آینده درخشانی دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ مهدی کرباسیان سرمایه‌گذاری در این طرح را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: احداث این جاده از دو سال پیش آغاز شد و امروز مردم منطقه شاهد به ثمر رسیدن آن هستند.

کرباسیان بابیان اینکه همکاری مناسبی نیز با وزارت راه در این بخش‌داریم اظهار کرد: در مسیر تربیت حیدریه نیز پروژه‌ای نیز برای تردد وسایل نقلیه احداث خواهد شد.

وی بابیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم منطقه را وظیفه خود می‌دانیم، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جاده‌های اطراف معدن هم توسعه خواهند یافت.

کرباسیان افزود: بخشی از طرح‌های ایمیدرو در این ناحیه، توسعه ظرفیت حمل در بخش ریلی است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو درباره اثرات اجرای طرح‌های معدنی و صنایع معدنی در سنگان گفت: این طرح‌ها به سبب اینکه بخش‌های اجتماعی همچون جاده و امور درمانی را نیز دربرمی گیرد، موجب توسعه منطقه می‌شود.

وی در مورداجرای برنامه اکتشاف در سنگان اظهار داشت: ذخایر معادن سنگان با اجرای برنامه‌های اکتشاف، افزایش‌یافته است.

به گفته کرباسیان، سنگان با توجه به کارخانه‌هایی که راه‌اندازی کرده و در دست راه‌اندازی دارد،‌ محل مناسبی برای ایجاد پشتوانه در صنعت فولاد کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.