| کد خبر: 144568 |

بهره‌برداری و احداث چند پروژه بزرگراهی و آزادراهی

افتتاح بزرگراه کرمان- بم- فهرج- شورگز به طول ۶۹ کیلومتر و احداث قطعه یک از آزادراه سیرجان- بندرعباس به طول ۵۶ کیلومتر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان بخشی از برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان در هفته دولت خواهد بود.

تین نیوز

افتتاح بزرگراه کرمان- بم- فهرج- شورگز به طول ۶۹ کیلومتر و احداث قطعه یک از آزادراه سیرجان- بندرعباس به طول ۵۶ کیلومتر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان بخشی از برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان در هفته دولت خواهد بود.

محمد مهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان کرمان اظهار داشت: بزرگراه کرمان-بم- فهرج- شورگز  به طول ۶۹ کیلومتر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین قرار است، کلنگ ساخت  قطعه یک آزادراه سیرجان-بندرعباس به طول ۵۶ کیلومتر با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی بر زمین زده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان همچنین خاطر نشان کرد: وزیر راه و شهرسازی قرار است در این سفر پروژه اجرای روکش آسفالت دو قطعه از محور سیرجان- بافت را افتتاح کند.

بلوردی در ادامه از حضور وزیر راه و شهرسازی در ستاد بازآفرینی شهری و جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمان خبر داد و گفت: در صورت امکان از پروژه بهسازی خط آهن زرند- بافق نیز بازدید خواهد شد.

 

عباس آخوندی

وبلاگ‌نویس
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.