| کد خبر: 143075 |

بالغ بر 2 میلیون زائر مرز مهران را برای تردد انتخاب می کنند

استاندار ایلام پیش بینی کرد در ایام اربعین 96 بیش از 2 میلیون و 700 هزار زائر، مرز بین المللی مهران را برای تردد در مسیرهای رفت و برگشت انتخاب کنند.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمدرضا مروارید بعدازظهر پنجشنبه در جلسه اعضای ستاد اربعین استان اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت دستگاه های عضو ستاد به منظور آمادسازی امکانات مورد نیاز بخوبی در جریان است و در حوزه راه های منتهی به مهران نیز بخش مهمی از کارها به منظور ایمن سازی و تعریض و چهار بانده کردن مسیرها انجام شده است و در فرصت باقیمانده باید تلاش کنیم با حداکثر آمادگی به استقبال زائران برویم.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی می کنیم شاهد افزایش 10 درصدی تردد زائران از مرز مهران باشیم، بطوریکه یک میلیون و 200 هزار نفر در مسیر رفت و یک میلیون و 500 هزار نفر نیز در مسیر بازگشت از مرز مهران برای ورود و خروج از کشور استفاده کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: عزیمت مناسب زائران از مرز مهران طی چند سال اخیر باعث شده که مسئولان پیش بین های لازم را انجام داده و بدون نگرانی این رویداد را پوشش دهند و سال به سال آمادگی دستگاه ها در این حوزه بیشتر شده است.

مروارید تاکید کرد: مردم استان نیز همگام با مسئولان در پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) سنگ تمام گذاشته اند و امسال نیز برای استقبال از زائران لحظه شماری می کنند.

وی اضافه کرد: تمامی ارگان ها طی سال های گذشته برای اجرای این مراسم در استان پای کار امده اند ولی در این میان نقش سپاه پاسداران با توجه به امکاناتی که در حوزه های مختلف در اختیار دارد ، چشمگیرتر است.

استاندار ایلام با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در ایام اربعین حسینی بر لزوم پیش بینی های لازم به منظور اسکان زائران در صوت لزوم تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.