| کد خبر: 129012 |

از سامانه مدیریت ارتباط شهروندی در استان گلستان رونمایی شد

تین نیوز

سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی با نام اختصاری "شهرراه" در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان راه اندازی شد.

 

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس " علی بخش رستمی "در گفتگوی خبری سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی را پنجره‌ای رو به حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: سامانه "شهرراه" با هدف دسترسی آزاد مردم به اطلاعات و در راستای حقوق شهروندی راه اندازی شده و تا به امروز   100خدمت از فعالیت‌های متنوع وزارت راه و شهرسازی در این سامانه بارگذاری شده که در صورت استقبال شهروندان تا 560 خدمت پیش بینی و ارتقاء داده خواهد شد.

 

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه شهرونداندرسامانه "شهراه " می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه وشهر سازی به آن نیازمندند را در خواست کنند، افزود: سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی با شعار  "گزارش از شما، رسیدگی از ما" و حضور 2400 کاربر متخصص تلاش دارد علاوه بر ارائه اطلاعات جامع روند رسیدگی به درخواست های مردمی را کوتاه کند.

 

وی ادامه داد: خدمات وزارت راه و شهرسازی در قالب همه بخش های این وزارت خانه از جمله حوزه راهداری، ریلی، هوایی، مسکن و شهرسازی طبقه بندی شده است.وحتی بیش از 400 شهردار نیز در حوزه خدمات شهری در این سامانه پاسخگو هستند.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به سامانه" شهراه "به ادرس  shahrah.mrud.ir خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت می‌کنند، این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به حوزه مربوطه ارائه شده و حوزه مربوطه در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده و سپس از شهروند متقاضی خدمت بازخورد انجام درخواست دریافت خواهد شد.

 

سامانه "شهراه " بر اساس قانون سلامت اداری و سیستمی برای افزایش ارتباطات شهروندان با وزارت راه و شهرسازی از طریق درگاه الکترونیکیاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.