| کد خبر: 129011 |

رعایت حقوق شهروندی وشفاف سازی رمز تحقق سلامت اداری

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: حرکت در چارچوب قوانین و مقررات، جدیت در ارزیابی عملکرد، برنامه محوری با اولویت رعایت حقوق شهروندی از رموز تحقق سلامت اداری و خدمت صادقانه به مردم است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، "علی بخش رستمی "مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در هفتمین جلسه شورای حمل و نقل استان گلستان بر رعایت حقوق شهروندی و برنامه محوری در اجرای رسالت‌های سازمانی تاکید کرد و گفت: خدمات و فعالیت‌های گسترده وزارت راه و شهرسازی اثرات مطلوبی در رشد و توسعه استانها در بخشهای اقتصادی دارد.

 

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی افزود :استان گلستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و وجود مرزاینچه برون  ،راه اهن و فرودگاه بین اللملی ،راههای مواصلاتی از زیرساخت های مناسب توسعه برخوردار است که شورای حمل ونقل استان باید در زمینه رشد و ارتقائ ان مانند گذشته تلاش مضاعفی را داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه حوزه‌های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در واقع آینه‌ای برای انعکاس صحیح عملکرد و تلاش‌های شبانه روزی خانواده بزرگ راه و

 

شهرسازی هستند، گفت: اقدامات این حوزه‌ها در راستای حفظ حقوق شهروندی، نظام پاسخگویی و خدمت صادقانه به مردم  است. 

 

رئیس شورای هماهنگی حمل ونقل و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان  نیز در این جلسه بر اهمیت رشد زیر ساخت های حمل ونقل استان تاکید و افزود در سال 95 اقذامات خوبی از سوی دستگاههای عضو شورا بعمل امد که ماحصل ان کاهش تصادفات ،افزایش رشد جابجایی مسافر و کالا در حوزههای ریلی ،هوایی ،و دریایی در استان بوده ایم.

 

ابراهیم مبارک قدم افزود : توزان اعتبارات منطقه‌ای و تخصیص اعتبار ویژه در جهت تسریع آهنگ رشد ساخت و توسعه زیرساخت های حمل ونقل استان از اهدافی است که شورای حمل ونقل در استان دنبال میکند.

 

در ادامه جلسه شورای حمل و نقل استان گلستان هریک از مدیران ضمن ارائه گزارش کوتاه از عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شرح مشکلات و موانع انجام ماموریت‌های سازمانی پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.