آماده سازی دومین دستگاه حفار مکانیزه خط ۱۰ مترو در کارگاه جنت آباد
میزان پیشرفت عملیات حفاری مکانیزه و ساخت تونل در اولین جبهه کاری خط 10 سرعت گرفته و دستگاه TBM حدود 1630متر طول از محل کارگاه دریاچه شهدای خلیج فارس به سمت ایستگاه جنتآباد پیشروی داشته است.
از خط 10 مترو تهران خبر می رسد که میزان پیشرفت عملیات حفاری مکانیزه و ساخت تونل در اولین جبهه کاری این خط سرعت گرفته و دستگاه TBM حدود ۱۶۳۰ متر طول از محل کارگاه دریاچه شهدای خلیج فارس به سمت ایستگاه جنتآباد پیشروی داشته است.
عملیات اجرایی خط9 به زودی در جنوب پایتخت شروع می شود
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به دنبال سرعت گرفتن عملیات حفاری و ساخت تونل قطعه نخست خط 10، از کارگاه دوم این خط نیز اخبار خوشایندی به گوش می رسد. در کارگاه جنت آباد عملیات حفاری و آماده سازی شفت برای استقرار دستگاه TBM به اتمام رسیده و هم اکنون دومین دستگاه حفار مکانیزه خط ۱۰ در محل این کارگاه در مرحله مونتاژ است . این در حالی است که عملیات به روز رسانی دستگاه حفار مکانیزه دوم تکمیل شده و پیش بینی می شود در آذر ماه ، مونتاژ کامل آن به سرانجام برسد .
گفتنی است با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص اولویت های بهره برداری از فاز غربی خط ۱۰ مترو تهران ( از ایستگاه وردآورد تا ایستگاه میدان کتاب ) که خط ۵ را به خط ۷ مترو متصل خواهد کرد ، تلاش می شود عملیات اجرایی ساخت و راه اندازی ایستگاه های قطعه نخست پروژه در زمان مقرر آغاز و به موازات سایر اقدامات اجرایی خط ۱۰ پیگیری شود .