| کد خبر: 237715 |

پلیس راهور تهران: رانندگان از صحنه تصادف فیلم و عکس بگیرند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه رانندگان خودروهای تصادفی، پس از تصادف خودروهایشان را به سمت راست جاده انتقال دهند، گفت: رانندگان برای بررسی کارشناسی از صحنه تصادف فیلم و عکس تهیه کنند.

تین نیوز

سرهنگ احسان مومنی افزود: در تصادف های رانندگی که در آن خسارت جانی در پی ندارد، رانندگان در صورتی که خودروشان قابل انتقال باشد باید بی درنگ خودروها را به سمت راست جاده انتقال دهند و منتظر حضور پلیس بمانند و به این شکل از بروز ترافیک در معبر جلوگیری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: تعدادی از رانندگان می گویند که در صورت انتقال خودرو به حاشیه راه، تحقیقات کارشناسی و سهم مقصر به طور دقیق انجام نمی شود بر همین اساس از انتقال خودرو به حاشیه راه امتناع می ورزند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه رانندگان برای اینکه شبهه‌ای در اعلام نظر کارشناسی پیش نیاید می توانند از صحنه تصادف فیلم و عکس بگیرند و بعد خودروها را به سمت راست جاده هدایت کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند مستندات تهیه شده را در اختیار افسر پلیس قرار دهند و نگران شبهه در نظریه کارشناسی نباشند.

انهدام یک شرکت هرمی 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ عضو آن در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف شد. 

سرهنگ جلیل موقوفه ای افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در محله ابوذر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر محل فعالیت اعضای این باند را در یک ساختمان مسکونی شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و ۱۶ نفر از اعضای این شرکت هرمی را به همراه ۲ سرشاخه اصلی شرکت دستگیر کردند، ادامه داد: اعضای این شرکت اظهار داشتند که با پرداخت مبلغی برای کاریابی از استان های همجوار استان تهران به این محل مراجعه و تحت آموزش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ و تلفن همراه و ۳۸ جزوه آموزشی از این مکان کشف شد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فوق یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه پنج عدد فشنگ جنگی از یکی از سرشاخه های اصلی شرکت کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.