◄ فرآیند پیگیری دریافت خسارت وارده به ناوگان ریلی اعلام شد
پیرو جلسات برگزارشده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین ذیربط راهآهن در خصوص پیگیری دریافت خسارت وارده به ناوگان، شرکتها باید طبق فرایندی، درخواست خود را به اداره کل واگنهای راهآهن منعکس کنند.
پیرو جلسات برگزارشده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین ذیربط راهآهن در خصوص پیگیری دریافت خسارت وارده به ناوگان پس از شیوع ویروس کرونا، شرکتها باید طبق فرایندی، درخواست خود را به اداره کل واگنهای راهآهن منعکس کنند.
به گزارش تین نیوز، با توجه به مکاتبات متعدد شرکتهای حملونقل ریلی با انجمن صنفی حملونقل ریلی در خصوص مشکلات مربوط به دریافت خسارات وارده به ناوگان خود و عدم وجود سازوکاری روشن جهت دریافت فرمهای تکمیلشده بابت خسارت وارده و نحوه پرداخت غرامت مربوطه، به اطلاع میرساند پیرو جلسات برگزارشده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین ذیربط راهآهن در این خصوص، نتیجتاً مقررشده که ازاینپس برای پیگیری موضوع، فرایند ذیل دنبال گردد.
1) در مرحله اول شرکت میبایست ضمن ارسال نامه بهعنوان اداره کل منطقه راهآهن ذیربط، مستندات لازم را ارائه کند. سپس در مورد دریافت و تکمیل فرمهای مربوطه که ممهور به مهر و امضای اداره کل منطقه مزبور باشد، اقدام گردد.
2) درصورتیکه هر منطقه راهآهن علیرغم ارائه مستندات از تکمیل فرمهای پرداخت خسارت خودداری کند، میبایست طی نامهای به اطلاع اداره کل سیر و حرکت راهآهن اعلام گردد(با مدیرکل محترم سیر و حرکت هماهنگی لازم صورت گرفته است)
3) پس از دریافت فرمهای تکمیل و تائید شده از سوی مناطق، بهمنظور پیگیری دریافت خسارت، میبایست موضوع به اداره کل واگنهای راهآهن منعکس گردد.
خاطرنشان میسازد که طی مذاکرات دبیر انجمن با مدیران ادارات کل سیر و حرکت و واگنها، آنها قول همکاری و پیگیری موضوع تا رسیدن به نتیجه را دادهاند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.