| کد خبر: 186043 |

در پی وقوع سیل اخیر؛

◄ بیش از دو میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل زده شهرستان پلدختر توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، از توزیع دو میلیون و ۹۳۳ هزار لیتر فرآورده از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش‌های مختلف شهرستان پلدختر خبر داد.

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، از توزیع دو میلیون و ۹۳۳ هزار لیتر فرآورده از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش‌های مختلف شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، پیمان بهرامی مدیر این شرکت با اعلام خبر فوق، افزود: از این میزان ۲۳۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت سفید، ۸۷۵ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفتگاز و یک میلیون و ۸۱۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده بنزین بوده است.

بهرامی ضمن اشاره به اطلاع رسانی سازمان هواشناسی استان، گفت: قبل از جاری شدن سیل تمهیدات لازم در خصوص استقرار نفتکش های حاوی بنزین و نفت سفید در شهرستان پلدختر اتخاذ شد و با توجه به آبگرفتگی ۲ باب از جایگاه‌های عرضه سوخت این شهرستان (دالوند – بابازید)، خوشبختانه با تلاش مضاعف تلاشگران این عرصه جایگاه چاغروند، در همان ساعات اولیه وقوع کماکان در حال فعالیت و ارائه خدمات سوختی به مردم عزیز می باشد.

وی تصریح کرد: از همان دقایق با حضور به موقع در جلسه ستاد مدیریت بحران و اتخاذ تدابیر سوخترسانی، روند توزیع سوخت در این مناطق بی‌وقفه و به بهترین نحو ممکن انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان اظهار کرد: با توجه به نگرانی های مردم در هنگام وقوع سیل از همان دقایق نخست در هیچ جایگاهی در مناطق سیل زده کمبود فرآورده سوختی وجود نداشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.