| کد خبر: 224103 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ مهلت پرداخت مبلغ اولیه متقاضیان مسکن اقدام ملی تا 5 دی تمدید شد

اردبیل - مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مهلت پرداخت مبلغ اولیه متقاضیان مسکن اقدام ملی تا پنجم دی ماه تمدید شد.

تین نیوز

محبوب حیدری در گفت‌وگو با تین‌نیوز، اظهار کرد: با بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان اردبیل تمام تمرکز راه و شهرسازی استان در بخش مسکن احداث مسکن اقدام ملی است که با تاکید دولت اجرای این پروژه در استان اردبیل نیز شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دو کانال احداث مسکن اقدام ملی در استان اردبیل شروع شده که در شهرهای بالای 100 هزار نفر که تنها شهرستان اردبیل را شامل می‌شود، مسئولیت این کار با راه و شهرسازی خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در 10 شهرستان دیگر استان مسئولیت احداث مسکن اقدام ملی با بنیاد مسکن است که البته ما زمین مورد نیاز برای همه مساکن اقدام ملی را تامین کردیم و در اختیار مجریان این طرح قرار دادیم.

حیدری از ثبت نام 10 هزار و 200 نفر در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: 3 هزار و 268 نفر از این تعداد واجد شرایط تشخیص داده شدند که از این بین 3 هزار و 240 نفر حساب بانکی باز کرده و 2 هزار و 400 نفر نیز مبلغ اولیه 40 میلیون تومان را واریز کردند.

وی ادامه داد: تا آخر آذرماه متقاضیان فرصت پرداخت مبلغ اولیه 40 میلیون تومان را داشتند که با اعلام وزارت راه و شهرسازی این مهلت زمانی تا پنجم دی ماه تمدید شد تا واجدین شرایط مبلغ اولیه 40 میلیون تومان را به سرعت واریز کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ما به اندازه کافی و با لحاظ تمام واجدین شرایط زمین و سایر زیرساخت‌ها را برای احداث مسکن اقدام ملی فراهم کردیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

تامین زمین رایگان برای احداث مسکن اقدام ملی دستگاه‌های دولتی

حیدری اظهار کرد: در شهر اردبیل تفاهمنامه‌ای با صداوسیما، نیروهای مسلح و بنیاد شهید به امضا رساندیم تا با تامین زمین احداث واحدها توسط این مجموعه‌های دولتی و نهادهای انقلابی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای سپاه استان 400 واحد، نیروی انتظامی 325 واحد، صداوسیما 80 واحد و بنیاد شهید 800 واحد احداث مسکن اقدام ملی پیش‌بینی شده که ما برای همه این طرح‌ها زمین مورد نیاز را به صورت رایگان تامین کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.