| کد خبر: 217840 |

با حضور استاندار قزوین؛

◄ مدرسه خیریه ابتدایی در ناحیه شهری مهرگان به بهره برداری رسید

قزوین| استاندار قزوین:توسعه فضاهای آموزشی در راستای عدالت آموزشی در دستور کار قرار دارد.

تین نیوز

قزوین| استاندار قزوین:توسعه فضاهای آموزشی در راستای عدالت آموزشی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان، خواستار تداوم مشارکت و همیاری خیران در امر مدرسه سازی شد.

هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح دبستان دخترانه در شهرک مهرگان به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهید رجایی نماد مدیریت کشور است و باید روش و منش این شهید والامقام در جامعه پیاده سازی شود.

وی اظهار داشت: دولت منابع اعتباری کافی برای ساخت فضاهای آموزشی و توسعه این حوزه را ندارد، از این رو برای رفع کمبودها باید از ظرفیت خیران بیشتر استفاده شود.

جمالی پور ادامه داد: مهمترین سرمایه‌ای که می‌تواند جامعه را به توسعه و پیشرفت برساند، منابع انسانی است و منابع طبیعی و اقتصادی پشتیبان کشورها محسوب می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: آموزش و پرورش سنگ بنای جامعه بوده و هر کشور توسعه یافته‌ای از آموزش و پرورش پیشرفته‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: معلمان اصلی‌ترین یاوران تعلیم و تربیت هستند و مدیریت یادگیری و موفقیت جامعه را نیز برعهده دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید اراده واقعی برای تبدیل ظرفیت‌ها به فرصت وجود داشته باشد، تصریح کرد: هرچقدر در حوزه آموزش و پرورش و منابع انسانی سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد با دستاوردها وموفقیت‌های بیشتری روبه رو می‌شویم.

جمالی پور افزود: در حوزه فضاهای آموزشی با کمبودهایی مواجه هستیم که در این رابطه می‌توانیم با حمایت خیران، شرایط تحصیل را برای همه دانش آموزان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: مدارس و فضاهای آموزشی در مهرگان از نیازهای مهمی است که باید برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود و تحقق این امر نیازمند نگاه ویژه‌ای در این بخش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این مراسم، گفت: براساس سند تحول بنیادین، توسعه فضاهای آموزشی در راستای عدالت آموزشی در دستور کار قرار دارد.

حسنعلی اصغری با بیان اینکه ناحیه مهرگان استان با کمبود فضای آموزشی مواجه است، افزود: تاکنون ۲۷ واحد آموزشی در این منطقه ساخته شده است و برای حل مشکل فضای آموزشی نیازمند نگاه ویژه مسوولان و خیران مدرسه ساز هستیم

در این مراسم که همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد، مدرسه ۶ کلاسه طاهره رودبار محمدی با سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و ۸۲۹ مترمربع زیر بنا در ۲ طبقه با مشارکت خیر، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل مسکن و شهرسازی بهره برداری رسید

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.