بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

کامیون کمپرسی جدید و خوابدار چینی با قیمت جذاب رونمایی شد + جزئیات

در ادامه ورود خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین چین به بازار ایران کامیون کمپرسی جدید دیگری از این کشور روانه بازار ایران شده است.

کامیون کمپرسی جدید و خوابدار چینی با قیمت جذاب رونمایی شد + جزئیات
تین نیوز

در ادامه ورود خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین چین به بازار ایران کامیون کمپرسی جدید دیگری از این کشور با قیمت جذاب روانه بازار ایران شده است.

تازه ترین محصول از سری کامیون‌ های دیما در ایران، کمپرسی دیما است که عرضه آن به زودی توسط شرکت مایان دیزل آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت باکامیون، فروش این کمپرسی ازسال ۱۴۰۳ در ایران کلید خواهد خورد. قیمت برآورد شده برای کمپرسی دیما در بازار کامیون ایران ۳.۵ میلیارد تومان است که برای کمپرسی با مشخصات فنی که در ادامه به آن می پردازیم جذاب به نظر می رسد.

جزئیات فنی کامیون کمپرسی دیما

این کمپرسی نیز همچون اغلب کامیون های موجود در بازار کشور که از چین به ایران آمده اند دارای موتور کامینز ۶ سیلندر با قدرت 285 اسب بخار مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۵ و مجهز به سیستمSCR و سیستم NOx  است.

برای اطلاع از جدیدترین طرح های فروش کامیون سازان و قیمت های روز کامیون، اینستاگرام ما را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

کامیون مذکور مجهز به گیربکس فست دستی اور درایور با 8 دنده جلو و 2 دنده عقب و مخزن ادبلو ۳۵ لیتری و مخزن سوخت آلومینیومی۴۰۰ لیتری است.

کابین این مدل کامیون دیما دارای تخت خواب و جک بالابر هیدرولیکی بوده و با سیستم الکترونیکی ۲۴ ولتی دارای ۲ عدد باطری ۱۸۰آمپر ساعت است با ظرفیت دینام ۷۰ آمپر است.

کامیون دیما کمپرسی با سیستم ترمز دومداره مستقل بادی و سیستم ضد قفل ترمز و سیستم ضد لغزش (ASR/TC) و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، طولی حدود ۸۰۰۰ میلی ‌متر و عرض حدود ۲۳۹۵ میلی‌متر و ارتفاع ۳۰۴۸ میلی متر می‌باشد.

از سری امکانات و تجهیزات این کامیون‌ می ‌توان به سیستم رادار خط خوان، ترمز اضطراری، دوربین،  داشبورد طرح جدید دارایمانیتور و مسیریابی، توربو شارژ WGT، اینترکولر، تنظیم فشار گاز خروجی اگزوز، گرمکن ادبلو و سوخت، سیستم پاشش فشار قوی سوخت کامن ریل، آبگیر سوخت، سیستم کروز کنترل، بخاری درجا، قطع کن باطری، آفتاب گیر داخلی و خارجی، مه شکن جلو و عقب، تهویه مطبوع دستی، بوق بادی و شهری، قفل مرکزی درب ها و ریموت کنترل اشاره کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.